100 - جراحی پلک پف دار

جراحی پلک پف دار

اهمیت زیبایی چشم ها بر هیچکس پوشیده نیست. یکی از اولین اجزا در چهره، که توجه دیگران را به خود جلب می کند چشم ها بوده زیرا به عنوان راه ارتباطی شناخته می شود. همه ی افراد در جوانی از چشمان زیبا و پوست دور چشم عالی برخوردار هستند اما به با گذشت زمان در اثر عوامل مختلفی همچون بالا رفتن سن یا بیماری ها، این بخش حساس دچار آسیب می شود که راهکار آن مراجعه به کلینیک های تخصصی و بررسی وضعیت می باشد. پلک بالا، علاوه بر آنکه تاثیر زیادی بر زیبایی دارد به عنوان پوشش کره چشم عمل می کند که با استفاده از آن، قادر به پلک زدن خواهیم بود. هر عاملی که سبب اثر منفی بر عملکرد و زیبایی پلک ها شود، با کمک جراحی بلفاروپلاستی قابل درمان خواهد بود. در این مطلب به شرح جراحی پلک پف دار خواهیم پرداخت و از شما دعوت می کنیم با ما تا انتها همراه باشید.

پلک پف دار - جراحی پلک پف دار

جراحی بلفاروپلاستی پف پلک بالا

وراثت، افزایش سن، آناتومی خاص چشم ها، بیماری ها و عدم مراقب صحیح زمینه ساز بروز مشکلاتی همچون افتادگی، پف کردگی، تورم، تجمع چربی و بروز چین و چروک در پلک بالای چشم ها می شوند. این مشکلات با کمک جدیدترین تکنیک های جراحی با نام بلفاروپلاستی قابل درمان خواهند بود. جراحی بلفاروپلاستی پف پلک بالا یکی از بهترین راهکارها برای رفع افتادگی و حذف چربی یا پوست اضافه ی شل شده در این ناحیه می باشد که توسط متخصص جراح در کلینیک های معتبر انجام می پذیرد. این جراحی مطابق با استانداردهای روز دنیا انجام می شود که علاوه بر زیبایی بخشی به ظاهر چشم ها و چهره، سبب درمان مشکلات موجود از جمله پلک زدن و بهبود بینایی می گردد.

حتما بخوانید:  جای جراحی پلک

 

نحوه جراحی پف پلک

ابتدا وضعیت چشم ها و پلک های فرد متقاضی بایستی توسط پزشک جراح مورد ارزیابی قرار گیرد تا پس از این بررسی چنانچه فرد متقاضی، کاندید مناسبی برای عمل بلفاروپلاستی پلک بالا است مراقبت های پیش از عمل آغاز شود. در روز جراحی، متخصص ابتدا نواحی مورد نظر را جهت برش مشخص می نماید؛ این نواحی وابسته به میزان پف پلک بالا، افتادگی پوست پلک و میزان تجمع چربی در هر فرد متفاوت است. پس از این اقدام، چشم و نواحی مجاور آن با استفاده از بیهوشی موضعی بی حس می شود. از اصلی ترین بخش های نحوه جراحی پف پلک، برش های ظریف و سطحی جراح است تا مشکلاتی از قبیل برداشت پوست اضافه یا چربی ها در طی عمل انجام پذیرد. در انتها نیز پس از رفع مشکلات، محل برش ها با دقت بخیه زده می شوند و هیچگونه اثری باقی نمی ماند.

 

برداشتن پف بالای چشم

عمل جراحی برداشتن پف پلک بالا، به نحو موثری بر از بین بردن چربی اضافه و پوست افتاده کمک می کند تا ظاهر چشمان بر مبنای استانداردهای زیبایی، همگام شود. این جراحی بسیار ایمن بوده و آسیبی به بینایی و مژه ها وارد نمی کند. برداشتن پف بالای چشم، بدون نیاز به بیهوشی عمومی قابل انجام است و از اینرو عوارضی ندارد. از طرفی دیگر، درد پس از جراحی بلفاروپلاستی پلک بالا بسیار کم بوده و آثاری از محل برش باقی نمی ماند که شرط آن رعایت نکات مراقبتی توصیه شده ی پزشک در قبل و بعد از جراحی می باشد.

حتما بخوانید:  انواع عمل بلفاروپلاستی

 

آیا جراحی پف پلک عوارض دارد

بدون شک هرگونه عمل جراحی از عوارضی برخوردار است؛ اما امروزه جراحی پف پلک با اتکا به شیوه های نوین، از عوارض بسیار کمی برخوردار است به ویزه که بدون نیاز به بیهوشی عمومی، انجام می گیرد و بهبودی سریعی را برای فرد متقاضی به همراه دارد. در واقع استفاده از خدمات کلینیک های معتبر و جراحی پلک توسط متخصص حاذق، از بروز عوارض تا حد بسیار زیادی می کاهد اما با اینحال از عوارض جراحی پف پلک بالا می توان به تورم، کبودی، تاری دید، دوبینی، حساسیت پوست در محل بخیه و عدم تقارن پلک ها اشاره کرد. این عوارض به ندرت رخ می دهند و چنانچه مشاهده شود کوتاه مدت یا گذرا هستند و جای نگرانی ندارد. توصیه می شود افراد پس از جراحی پلک پف دار، مراقبت های توصیه شده توسط پزشک را جدی بگیرند و به خوبی مراقبت نمایند و چنانچه دچار عارضه ای شدند به پزشک مراجعه نمایند.

سخن پایانی

از بین رفتن پف، افتادگی، چین و چروک و دید کامل تر از جمله مزایای بهره مندی از جراحی پلک بالا می باشد که سبب زیبایی هر چه بیشتر چشمان نیز می شود. مجموعه زیبایی دکتر محمد جعفری با برخورداری از کادری مجرب و جراحان حرفه ای جهت ارائه کلیه ی خدمات درمانی و زیبایی در خدمت شما عزیزان می باشد تا با آسودگی خاطر نسبت به رفع مشکلاتی که زیبایی شما را تحت تاثیر قرار داده اند اقدام نمایید. امیدواریم نکات مطرح شده در این مطلب، برای شما مفید واقع شده باشد.

حتما بخوانید:  متخصص جراحی بلفاروپلاستی در خوزستان

 

مطالب پیشنهادی

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *