100 - درمان برآمدگی روی پلک

درمان برآمدگی روی پلک

درمان افتادگی پلک یا همان برآمدگی نیاز به یک دکتر خوب برای افتادگی پلک دارد که بتواند عمل بلفاروپلاستی را با ظرافت و دقت بسیار انجام دهد. شاید برای شما سوال ایجاد شده باشد که بلفاروپلاستی چیست؟ یک دکتر خوب برای افتادگی پلک برای انجام این عمل چه دکتری است؟ برای راهنمایی بهتر شما خوانندگان محترم در یافتن پاسخ به اینگونه سوالات، به تفصیل به شرح عمل بلفاروپلاستی و ویژگی یک دکتر خوب برای افتادگی پلک خواهیم پرداخت.

به طور کلی بلفاروپلاستی عملی زیبایی است که رفع درمان افتادگی چشم، یکی از کاربردهای این عمل جراحی زیبایی است. بلفاروپلاستی انواع مختلفی دارد که جهت رفع افتادگی پلک از بلفاروپلاستی پلک شرقی استفاده می شود. در ادامه با توجه به لزوم توضیح بیشتر، این عمل را به تفصیل شرح خواهیم داد.

برآمدگی روی پلک - درمان برآمدگی روی پلک

بلفاروپلاستی پلک شرقی

عمل بلفاروپلاستی پلک شرقی برای افرادی انجام می شود که حالت چشم آنها به صورت نژادی یا ارثی منجر به افتادگی پلک شان شده باشد. علت آنکه به این عمل بلفاروپلاستی پلک شرقی گفته می شود بدان سبب است که حالت چشم شرقی‌ها نظیر چینی‌ها، ژاپنی‌ها و در برخی ترکمن‌ها، به طور ذاتی دارای افتادگی است. این افتادگی چشم باعث می شود دید افراد محدود شود و نتوانند به خوبی مشاهده کنند. در صورت مراجعه این افراد به پزشک یا متخصص، به آنها توصیه می شود تا در صورت تمایل جراحی پلک شرقی را انجام دهند.

با انجام جراحی پلک شرقی، حالت چشم ‌ها و ابروها تغییر خواهد کرد. لذا این عمل جراحی از حساسیت بالایی برخوردار است. اگر شما هم قصد انجام این عمل جراحی را دارید، توصیه می شود برای دریافت بهترین نتیجه از عمل جراحی به متخصص جراحی زیبایی پلک تهران مراجعه کنید.

حتما بخوانید:  عمل بلفاروپلاستی

قابل توضیح است، در مواردی که بیمار دچار مشکل جدید تنگی چشم و افتادگی پلک باشد، ضروری است عمل جراحی کانتوپلاستی بعد از عمل جراحی بلفاروپلاستی صورت بگیرد. این امر منجر می شود تا فرد بیمار بعد از عمل جراحی، چهره‌ی فوق‌العاده زیبایی پیدا کند. جهت آشنایی بیشتر با عمل کانتوپلاستی در ادامه به شرح توضیحاتی درباره آن خواهیم پرداخت.

عمل بلفاروپلاستی پلک شرقی (قبل و بعد از عمل)

کانتوپلاستی

کانتوپلاستی یک عمل زیبایی است که به اصطلاح به این عمل، عمل چشم گربه‌ای نیز گفته می شود. در این عمل، پلک پایین چشم جراحی شده و منجر می شود تا چشم بیمار بعد از عمل درشت‌تر شود. ممکن است در مواردی به این عمل نیز جراحی پلک شرقی گفته شود. اما باید بدانیم که در واقع این عمل جزئی از خانواده عمل ‌های جراحی پلک شرقی است.

 

عوارض عمل جراحی بلفاروپلاستی و کانتوپلاستی

بی شک همگی خوب می دانید که هر عمل جراحی، عوارضی را به همراه خواهد داشت. هر دو عمل جراحی بلفاروپلاستی (به طور ویژه عمل جراحی پلک شرقی) و کانتوپلاستی نیز از این امر مستثنی نیستند. اما خوشبختانه می توان گفت که عوارض جدی عمل‌ های جراحی مذکور بسیار نادر است. درباره عوارض شایع آن نیز باید بدانیم که تورم و کبودی در چند هفته اول بعد از عمل وجود دارد. اما هیچ جای نگرانی نیست، اغلب در عرض 2 الی 3 هفته این مشکل برطرف خواهد شد. به علاوه ممکن است بیمار به طور موقت در چند هفته اول بعد از عمل جراحی دچار خشکی چشم، ریزش شدید اشک و تاری دید شود.

حتما بخوانید:  جراحی پلک مردان

این نکته قابل ذکر است که مراجعه به یک دکتر خوب برای افتادگی پلک می تواند بر میزان عوارض بعد از عمل اثرگذار باشد. اگر چنانچه میزان مهارت دکتر متخصص مربوطه ضعیف باشد، در این صورت دور از انتظار نخواهد بود که بعد از عمل دچار عوارض شدیدی شویم. اما اگر پزشک جراح از مهارت بالایی برخوردار باشد، دیگر بیمار نگرانی از بابت عوارض شدید نخواهد داشت. توصیه ما این است که برای انجام عمل‌ های زیبایی نظیر عمل جراحی بلفاروپلاستی و عمل جراحی کانتوپلاستی بهتر است به متخصص جراحی زیبایی پلک تهران مراجعه کنید.

متخصص جراحی زیبایی پلک تهران با داشتن پزشکان خبره و با مهارت، در خدمت مردم است تا بهترین خدمات را به آنها سرویس دهد. از جمله خدمات این مجموعه، داشتن دکتر خوب برای افتادگی پلک است. از این رو، مراجعه کنندگان می توانند با خیال راحت و بدون دغدغه و نگرانی از عوارض عمل، به این متخصصین مراجعه و عمل جراحی خوبی را داشته باشند.

مطالب پیشنهادی

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *