100 - درمان افتادگی پلک با نخ

درمان افتادگی پلک با نخ

در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با درمان افتادگی پلک با نخ صحبت کنیم. افتادگی پلک یکی از مشکلات بسیار رایج در سنین کهنسالی می باشد. البته بسیاری از افراد ممکن است از بدو تولد با این مشکل مواجه شوند. افتادگی پلک هم می‌تواند به صورت مادرزادی باشد و هم می تواند به مرور زمان و بر اثر بیماری ها، مشکلات عصبی و یا کهولت سن به وجود بیاید. افتادگی پلک در ظاهر افراد می‌تواند تاثیرات بد بسیار زیادی بگذارد. این مشکل در خانم ها و آقایان ممکن است به وجود بیاید. اما این موضوع در خانم ها خود را بیشتر نشان می دهد. زیرا خانم ها همواره به دنبال داشتن ظاهری جذاب و زیبا می باشند و زمانی که با افتادگی پلک مواجه می شوند در صدد برطرف کردن آن برمی‌آیند. در این مطلب قصد داریم تا در رابطه با یک روش عالی برای درمان افتادگی پلک صحبت کنیم.

نحوه خوابیدن بعد از عمل بلفاروپلاستی چگونه است؟

Picture2 4 - درمان افتادگی پلک با نخ

                                                             درمان افتادگی پلک با نخ

روش های درمان افتادگی پلک

روش های بسیار زیادی برای درمان افتادگی پلک وجود دارد که افراد می توانند از آن بهره بگیرند و سریعترین زمان ممکن آن را برطرف کنند. دکتر محمد جعفری در یکی از این روش ها عمل بلفاروپلاستی و یا همان عمل پلک چشم می باشد. پزشکان از این عمل برای افرادی استفاده می‌ کنند که افتادگی پلک های شدید دارند و در قسمت پلک خود دچار پوست اضافه شده اند. افراد می توانند با این عمل مشکل افتادگی پلک خود را برطرف نمایند و پوست های قسمت ناحیه پلک را از بین ببرند. این روش نتیجه ای ۱۰۰ درصد برای برطرف کردن افتادگی پلک می باشد.

حتما بخوانید:  دستگاه پلکسر و درمان زیبایی با آن

اما مشکلات خود را نیز به همراه دارد. به عنوان مثال نقاهت این عمل ممکن است تا حدودی فرد بیمار را اذیت کند. همچنین ممکن است با توجه به سن بیمار و شرایط دیگر افتادگی‌ پلک بعد از انجام عمل جراحی نیز برای او به وجود بیاید که البته این اتفاق بسیار نادر است و درصد کمی از افراد به این مشکل بعد از عمل جراحی پلک دچار می شوند.

روش دیگر برای درمان افتادگی پلک استفاده از بوتاکس می باشد. بوتاکس یک روش بسیار عالی برای از بین بردن چین و چروک های صورت است که بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند تا چین و چروک های صورت خود را از بین ببرند. از این روش برای درمان افتادگی پلک نیز استفاده می کنند. پزشک متخصص با تزریق بوتاکس می تواند تا حدود زیادی این مشکل را در چهره افراد از بین ببرد. البته درمان بوتاکس موقتی می باشد و مانند درمان جراحی روشی دائمی و طولانی مدت نیست‌.

اما می‌ توان گفت این روش بسیار مقرون به صرفه است که امتحان خود را پس داده است. افراد زیادی از روش تزریق بوتاکس برای از بین بردن مشکل افتادگی پلک خود استفاده کردند و نتیجه بسیار خوبی نیز به دست آورده اند. پس یک راه حل عالی برای درمان این مشکل تزریق بوتاکس است که این تزریق نیز باید زیر نظر پزشک متخصص انجام بگیرد.

Picture4 2 - درمان افتادگی پلک با نخ

                                                           درمان افتادگی

برطرف کردن این مشکل به وسیله نخ

این روش که یک روش جدید برای درمان افتادگی پلک می باشد بدون بیهوشی و بدون جراحی است. در این روش درد و خونریزی وجود ندارد و نتیجه کار می‌ تواند افراد را بسیار شگفت‌زده نماید. تمام رده های سنی می توانند از این درمان برای مشکل خود استفاده نمایند. می توان گفت افراد زیادی از این روش نتیجه بسیار عالی به دست آورده اند. این روش را می‌ توان یک روش موقتی اما بسیار کارآمد عنوان کرد. در این روش پزشک متخصص از نخ هایی که  به وسیله الیاف های مخصوص تولید شده استفاده می کنند، بدون اینکه بر روی صورت فرد خراش یا سوراخی ایجاد شود و یا هیچ گونه خونریزی به وجود آورد. این روش عوارض جانبی ندارد و بیمار با هیچ گونه درد و سوزشی مواجه نمی‌شود و می‌تواند این روش را به راحتی پشت سر بگذارد.

حتما بخوانید:  پماد سی کال فیت (سیکالفیت) برای رفع جای بخیه چشم

اگر افتادگی پلک صورت شما خفیف باشد پزشک از تعداد نخ های کمتری برای درمان این مشکل استفاده می‌ کند. اما اگر افتادگی پلک شما بسیار شدید و حاد باشد پزشک باید از تعداد نخ های بیشتری برای درمان افتادگی پلک شما بهره بگیرد تا بتواند این مشکل را برطرف کرده و یک نتیجه رضایت بخش به دست آورد. به گونه‌ای که شما با دیدن نتیجه لبخند رضایت بر روی لب های تان نقش ببندد.

هزینه درمان افتادگی پلک با نخ

در این روش مهارت و تخصص پزشک حرف اول را می زند. هر چقدر شما از دستگاه های پیشرفته تری استفاده کنید و از پزشکی با تجربه و حاذق در این کار بهره ببرید باید هزینه بیشتری نیز بپردازید. اما در نظر داشته باشید که هزینه درمان افتادگی پلک توسط نخ از هزینه جراحی پر بسیار کمتر می باشد و شما در این روش هزینه های کمتری را متقبل خواهید شد. البته تمامی هزینه ها با توجه به صلاحدید پزشک مشخص می شود و فرد بیمار می تواند بین روش های درمان  یک روش را انتخاب کرده و هزینه آن را بپردازد.

پیشنهاد مقاله : متخصص جراحی بلفاروپلاستی در همدان

Picture3 4 - درمان افتادگی پلک با نخ

                                                                    عمل بلفاروپلاستی

جمع بندی

در این مطالب سعی کردیم تا شما را با درمان افتادگی پلک با نخ آشنا کنیم. این درمان یک روش کارآمد برای این مشکل می باشد که امروزه افراد زیادی خواهان انجام آن هستند. از مزیت های بزرگ این روش درگیر نشدن بیمار با دوره نقاهت طولانی می باشد. همچنین بیمار هیچگونه درد و آسیبی را تحمل نمی کند و می تواند بدون هیچ گونه درد و خونریزی تمام این مراحل را طی کند. نتیجه کار نیز یک مزیت عالی این روش می باشد. نتیجه کار در روش نخ درمانی بسیار  عالی و جذاب است. بسیاری از افراد تمایل دارند از این روش برای صورت خود استفاده کنند. زیرا در این روش جای هیچگونه بخیه و برش وجود نخواهد داشت و فرد بیمار دیگر نگرانی در این زمینه ندارد.

حتما بخوانید:  جراحی بلفاروپلاستی در گیلان

البته انتخاب روش درمان بستگی به پزشک شما دارد. هر روشی که پزشک برای درمان شما تجویز می کند بهترین روش درمان می باشد و شما باید از آن روش بهره بگیرید. درمان افتادگی پلک با نخ برای افرادی تجویز می شود که دارای افتادگی های خفیف هستند. این درمان نسبت به درمان بوتاکس از طول عمر بیشتری برخوردار می باشد و افراد می توانند مدت زمان طولانی تری از آن بهره بگیرند.

مطالب پیشنهادی

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *