100 - جراحی پلک افتاده

جراحی پلک افتاده

جراحی پلک افتاده در تهران با بهترین متخخص، بدون شک همه افراد از تاثیر چشمان بر زیبایی آگاه هستند. پلک ها یکی از عوامل موثر بر حالت چشم ها می باشند که چنانچه دچار آسیب شوند، بایستی در اولین فرصت تحت درمان قرار گیرند. جراحی پلک یا بلفاروپلاستی یک عمل جراحی جهت بهبود ظاهر پلک ها است که بر روی پلک های بالایی، پلک های پایینی یا به صورت همزمان بر روی هر دو، قابل انجام می باشد. بانوان و آقایانی که قصد دارند ظاهر خود را بهبود ببخشند و یا مشکلات عملکردی پلک های خود را رفع کنند، بهتر است تحت جراحی پلک قرار گیرند. در میان انواع مشکلات موجود مرتبط با دور چشم ها، پلک افتاده یکی از متداول ترین مسائلی است که افراد به ویژه با بالا رفتن سن، با آن مواجه خواهند شد. در این مطلب قصد معرفی جراحی پلک افتاده و نحوه انجام آن را داریم؛ از شما دعوت می کنیم با ما همراه باشید.

پلک افتاده - جراحی پلک افتاده

جراحی افتادگی پلک

افتادگی پلک می تواند در اثر عوامل مادرزادی، افزایش سن یا موارد غیرطبیعی رخ دهد که نتیجه ی آن مشکلات چشمی، ضعف دید، تورم پلک ها و جلوه ی نازیبا می باشد. جراحی افتادگی پلک، بهترین روش برای رفع چنین مشکلاتی می باشد که اگر متقاضی به صورت وراثتی از کودکی دچار این مسئله باشد بایستی توسط جراح متخصص مورد معاینه و در هر سنی می تواند تحت جراحی قرار گیرد. برای بقیه افراد، چنانچه بالای 18 سال باشند می توانند نسب به رفع افتادگی اقدام نمایند تا ظاهر بهبود یابد و دید کاملتر شود. افتادگی پلک در گاهی موارد نیز فقط در یک چشم رخ می دهد و می تواند ظاهری ناهموار ایجاد کند که با کوتاه شدن پوست اضافه ای که پلک را باز و بسته می کند، ظاهر و دید چشم بهبود می یابد. این جراحی از عارضه خاصی برخوردار نیست و بسیار ایمن و راحت می باشد.

حتما بخوانید:  جراحی بلفاروپلاستی در همدان

 

عمل افتادگی پلک

پوست پلک نازک ترین پوست بدن است که تمایل به کشیدگی دارد. با گذشت زمان، بسیاری از افراد دچار پوست اضافی پلک می شوند که وابسته به میزان افتادگی، نوع عمل افتادگی پلک متفاوت خواهد بود. در پلک فوقانی، این پوست کشیده شده ممکن است دید جانبی را محدود کند و یا در پلک تحتانی، پف ایجاد شود. در ر حالت، با کمک عمل جراحی به نام بلفاروپلاستی می توان پوست اضافی در پلک بالا یا پایین را برداشت و در صورت وجود بافت چربی اضافی، آن نیز به صورت همزمان برداشته شود. با استفاده از عمل افتادگی پلک، مواردی همچون آویزان بودن پوست اطراف چشم، چین و چروک های اطراف پلک، چربی های زائد موجود در زیر پوست، افتادگی عضلات پلک قابل درمان خواهد بود. این عمل، یک جراحی ساده و بدون نیاز بیهوشی عمومی است که حدودا یک ساعت زمان می ‌برد. ابتدا برش های بسیار ظریف و نازک بر روی پلک انجام می شود تا طول آن اصلاح گردد. در انتها، محل درمان بخیه می‌خورد که پس از بهبودی، اثری از جراحی باقی نمی ماند.

 

نکات جراحی پلک افتاده

  • این عمل به صورت سرپایی با بی حسی موضعی قابل انجام می باشد لذا ایمن و بدون خطر است.
  • تورم یا کبودی جزئی پس از جراحی طبیعی بوده که به سرعت رفع می گردد.
  • پیش از انجام عمل جراحی از مصرف داروهای رقیق کننده خون، دخانیات و الکل حداقل به مدت 14 روز بپرهیزید.
  • عوارض جدی جراحی پلک افتاده بسیار نادر بوده و از اینرو جای نگرانی نخواهید داشت.
  • عمل رفع افتادگی پلک با استفاده از تکنیک های جدید مختلفی همچون لیزر نیز امکان پذیر است که بدون خونریزی و برش است.
حتما بخوانید:  جراحی بلفاروپلاستی در لرستان

سخن پایانی

جراحی پلک افتاده، موثرترین روش درمان و جوان‌سازی چشم‌ ها است که اگر توسط جراح  متخصص در کلینیک معتبر انجام شود هیچگونه عوارضی به دنبال نخواهد داشت. علاوه بر مهم بودن نتیجه عمل، اگر بخیه ها نیز توسط فرد باتجربه زده شود هیچگونه آثاری از جراحی بر روی پوست باقی نخواهد ماند. همچنین چنانچه به توصیه های پیش از عمل و پس از جراحی به خوبی توجه نمایید و کلیه ی اصول مراقبتی را برای داشتن یک پروسه استاندارد رعایت نمایید، مشاهده خواهید کرد که نتایج حاصل از این جراحی برای طولانی مدت حداقل 10 سال ماندگاری خواهد داشت. پیشنهاد می ‌شود عمل‌ های زیبایی و درمانی خود را به‌ ویژه جراحی ‌های مرتبط با چشم و پلک را به پزشک فوق تخصص بسپارید؛ در همین راستا مجموعه زیبایی دکتر محمد جعفری در تهران با برخورداری از کادری مجرب و حرفه ای متشکل از برترین جراحان، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

مطالب پیشنهادی

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *