100 - عمل جراحی بلفاروپلاستی در شمال تهران

عمل جراحی بلفاروپلاستی در شمال تهران

عمل بلفاروپلاستی در شمال تهران

چشم دریچه ای به ذات انسان است. جایی که همچون آب زلال است و همچون آیینه صادق. احساسات در آن بروز میکنند و اشک ها از آن سقوط. در برخورد نخست، اولین دیدار، ابتدایی ترین لحظات آشنایی، چشم ها هستند که هم دیگر را می بینند. پس زیبایی و جمال چشم ها نخستین گام برای تاثیر گذاری در روابط اجتماعی است. جدا از اینکه زیبایی نیروی بالقوه ی اعتماد به نفس را به همراه دارد و اعتماد به نفس یکی از نیرو های پیشران در زندگی است!

حال امکان دارد که با افزایش سن یا بعضی از بیماری ها، مانند بیماری های کلیوی یا حتی مشکلات مادرزادی تغییراتی در ساختار پلک اتفاق افتاده باشد که برای بازگشت زیبایی و وضعیت نرمال نیاز به دخالت علم پزشکی باشد. اینجاست که جراحی پلک  یا عمل بلفاروپلاستی پا به عرصه حضور میگذارد. در واقع جراحی پلک پاسخ علم پزشکی به میل بازگشت زیبایی و جوانی است!

در این جراحی در حالت پف کردگی پلک، کیسه های چربی پلک فوقانی یا تحتانی برداشته میشود و اگر افتادگی پلک نیز رخ داده باشد یا بیمار داری پوست اضافه در ناحیه پلک باشد، که منجر به اختلال در عملکرد بینایی شده باشد، نیز در همین مرحله اصلاح میشود.

بلفاروپلاستی در شمال تهران 300x150 - عمل جراحی بلفاروپلاستی در شمال تهران

عمل بلفاروپلاستی در شمال تهران

 بهترین کلینیک عمل بلفاروپلاستی در شمال تهران

در ادامه برای شما لیستی از جراحان تدوین کرده ایم تا در مسیر جراحی پلک ارزان، به شما نهایت کمک را کرده باشیم. همانطور که میدانید عمل جراحی پلک، عمل دشوار و سختی است که باید بسیار هوشمندانه و به دست افراد متخصص انجام شود.  در نبود این امکانات و انجام عمل با کیفیت پایین، تبعات جبران ناپذیری را برای شما حاصل خواهد کرد. لازم به ذکر است که یادآوری کنم، این عمل توسط دو دسته از جراحان انجام میشود: اولین دسته جراحان چشم هستند و دومین دسته جراحان پلاستیک.  پس اگر ساکن مناطق 1 و 3 تهران هستید یا به عبارتی در شمال تهران دنبال جراح پلک میگردید؛ در ادامه دوتا از بهترین جراحانی که میتوانند کار شما را به بهترین نحو انجام دهند معرفی کرده ایم.

حتما بخوانید:  جراحی پلک پف دار

دکتر محمد جعفری

جراح پلک در شمال تهران برای انتخاب یک جراح خوب و با کیفیت یکی از پارامترهای قابل سنجش، تحصیلات جراح است. دکتر محمد جعفری با سال ها تجربه عمل های جراحی یکی از بهترین متخصص های جراح عمومی در تهران است.دکتر محمد جعفری در زمینه زیبایی عمل های جراحی پلک ارزان، جراحی غبغب، جراحی پروتز سینه، عمل ماموپلاستی و عمل ابدومینوپلاستی بصورت تخصصی در تهران انجام میدهد.

دکتر عباس نیا

برای انتخاب یک جراح خوب و با کیفیت یکی از پارامترهای قابل سنجش، تحصیلات جراح است. دکتر عباس نیا در گام نخست یعنی پزشکی عمومی موفق به دریافت مدرک خود از دانشگاه تهران شده است. وی در مرحله ی بعد از دانشگاه شهید بهشتی تخصص چشم پزشکی میگیرد و برای دوره ی فوق تخصص هم موفق به دریافت مدرک از همان دانشگاه در رشته ی استرابیسم و اکولوپلاستیک میشود. همین سیر صعودی در زمینه تحصیل خود گواهی بر چیره دستی دکتر عباس نیا است.

دکتر منصور هادیلو

اگر روند تحصیلاتی دکتر هادیلو را نیز بررسی کنیم. در ابتدا ایشان از دانشگاه ارومیه مدرک پزشکی عمومی خود را می گیرد. سپس به دانشگاه شهید بهشتی میرود و در رشته جراحی عمومی فارغ التحصیل می شود و در انتها با کسب مدرک فوق تخصص جراحی پلاستیک از دانشگاه تهران به کار خود پایان میدهد.

بلفاروپلاستی در شمال تهران - عمل جراحی بلفاروپلاستی در شمال تهران

جراحی بلفاروپلاستی در شمال تهران

 

برای متخصص جراحی پلک شمال تهران، این دو جراح هرکدام بهترین جراحان دسته خود می باشند. با سرچ کردن نام آنها و ورود به سایت شخصی شان میتوانید به راحتی با آنها به جهت ویزیت و معاینات ارتباط بگیرید.

اقدامات قبل از جراحی پلک که باید بدانید

لازمه رسیدن به نتیجه مطلوب جراحی پلک، رعایت نکاتی برای قبل و بعد از جراحی پلک می باشد. عمل جراحی پلک علاقمندان بسیاری را به خود جذب کرده است. در نتیجه با رعایت نکاتی مربوط به قبل و بعد از انجام جراحی پلک عملی فوق العاده را تجربه نمایید. بسیاری از افراد بر این باور هستند که با انتخاب یک کلینیک حرفه ای و کاربلد می توانند نتیجه ای مطلوب را از عمل جراحی پلک خود دریافت کنند. در حالی که اینگونه نیست و باید با رعایت نکاتی در خصوص بهبود نتیجه عمل کوشید.

Read More »
مطالب پیشنهادی

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *