100 - عمل بلفاروپلاستی پلک تحتانی

عمل بلفاروپلاستی پلک تحتانی

بلفاروپلاستی پلک تحتانی، عملی است برای از بین بردن پف زیر چشم و حذف چین و چروک‌های زیر چشم که با افزایش سن به مرور زمان برای هر فردی ممکن است ایجاد شود. این عمل از آنجا که با ناحیه حساس چشم در ارتباط است، لازم است بیماران عمل خود را نزد بهترین جراح بلفاروپلاستی انجام دهند. در ادامه برای آشنایی بیشتر شما با نحوه عمل بلفاروپلاستی پلک تحتانی به تفصیل توضیحاتی شرح داده خواهد شد.

 

 بلفاروپلاستی پلک تحتانی

برای انجام عمل بلفاروپلاستی پلک تحتانی لازم است ابتدا جراح بلفاروپلاستی ناحیه زیر چشم بیمار را بررسی کند. در این بررسی جراح بلفاروپلاستی مشخص می‌کند که برش‌ ها باید دقیقا در کدام پلک تحتانی بیمار زده شود. از این‌رو، می توان گفت که روش و چگونگی عمل بلفاروپلاستی پلک تحتانی برای هر فرد مختص خود اوست.

قابل توضیح است برای انجام عمل بلفاروپلاستی پلک تحتانی، پزشک می تواند به انتخاب خود بیمار (در شرایط غیر خاص) یا دستور خودش (شرایط خاص)، از دو نوع بیهوشی با نام‌های 1) بیهوشی عمومی و 2) بیهوشی موضعی برای بی‌هوش کردن بیمار خود استفاده کند.

در بیهوشی عمومی، بیمار به صورت کامل بی‌هوش است. به عبارتی در بیهوشی عمومی بیمار کاملا به خواب رفته است. این در حالی است که در بیهوشی موضعی، بیمار کاملا هوشیار است. اما تنها ناحیه چشمی که باید عمل روی آن انجام بگیرد، بی حس شده است. لذا در بیهوشی موضعی، فرد بیمار متوجه انجام فرآیند عمل در حین جراحی خواهد شد؛ اما دردی را حس نخواهد کرد. مواردی که در انتخاب نوع بیهوشی در عمل بلفاروپلاستی بر انتخاب جراح بلفاروپلاستی اثرگذار است، عبارت اند از:

  • در صورتی که فرد بیمار چندین عمل پی در پی داشته باشد، در این حالت جراح جهت عمل از بیهوشی عمومی استفاده خواهد کرد.
  • اگر چنانچه قرار باشد که عمل بلفاروپلاستی پلک تحتانی به تنهایی انجام شود، بی‌شک پزشک، بیهوشی موضعی را انتخاب خواهد کرد.
حتما بخوانید:  جراحی بلفاروپلاستی در گیلان

 

 مراقبت قبل از عمل بلفاروپلاستی تحتانی  

طبیعی است که قبل از عمل بلفاروپلاستی باید فرد بیمار به یکسری نکات توجه کند که در ادامه آنها را ذکر خواهیم کرد:

  • لازم است فرد بیمار قبل از عمل جراحی به مدت 1 الی 2 روز از مصرف داروهای رقیق کننده‌ی خون، داروهای ضد انعقاد نظیر آسپرین و مسکن ‌هایی مثل ایبوپروفن جلوگیری کند. قابل ذکر است که این داروها به این جهت ممنوع هستند که باعث احتمال خطر خونریزی را در حین عمل افزایش می دهند. در نتیجه، سلامت فرد بیمار ممکن است به طور جدی به خطر بیفتد.
  • ضروری است فرد بیمار قبل از عمل جراحی هیچ گونه آرایشی بر صورت و دور چشم خود نداشته باشد. زیرا عمل بلفاروپلاستی پلک تحتانی ضمن آنکه در ناحیه حساس چشم انجام می شود، با چشم بیمار در ارتباط است. بنابراین توصیه ما به بیماران عزیز آن است که برای آنکه عملی خوب و بدون عیبی داشته باشند، بهتر است قبل از عمل آرایشی نداشته باشند یا آرایش خود را پاک کنند.
  • توصیه اکید ما به فرد بیمار آن است که طوری برنامه ریزی کند که بعد از عمل فردی، وی را به منزل برساند و تا چند ساعت مراقب وی باشد. زیرا عمل بلفاروپلاستی پلک تحتانی در ناحیه چشم صورت می گیرد و بعد از عمل با پوشانده شدن چشم با پنبه، به احتمال زیاد فرد بیمار قادر نخواهد بود تا به راحتی و به تنهایی به منزل برود. قابل ذکر است بعد از عمل بلفاروپلاستی پلک تحتانی نیازی به بستری فرد بیمار در بیمارستان نمی باشد. مگر به دلیل دیگر، نظیر داشتن عمل جراحی دیگر یا انجام دادن چند عمل جراحی زیبایی بر روی صورت در عین واحد.
حتما بخوانید:  جراحی پلک افتاده

متخصص بلفاروپلاستی تهران

با توجه به اینکه عمل ‌های زیبایی بلفاروپلاستی نظیر عمل پلک تحتانی، چشم بیمار شدیداً و به جد درگیر عمل می شود، لازم است تا فرد بیمار به متخصص مراجعه کند که به وی این اطمینان را بدهد که سلامتی وی به احتمال خیلی زیاد حفظ خواهد شد. پیشنهاد ما این است که از فرد بیمار به متخصص بلفاروپلاستی تهران مراجعه کند. متخصص بلفاروپلاستی تهران با داشتن مهارت‌های بالا، ضمن آنکه بهترین تجهیزات در اختیارش است، می توانند به درستی و با ظرافت تمام عمل‌ های جراحی بلفاروپلاستی را انجام دهند. بنابراین توصیه ما به شما این است که اگر قصد عمل جراحی بلفاروپلاستی را دارید، حتما به متخصص بلفاروپلاستی تهران مراجعه کنید.

مطالب پیشنهادی

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *