100 - جای جراحی پلک

جای جراحی پلک

جای بخیه پلک کی خوب میشه

جای بخیه پلک کی خوب میشه : برخورداری از چهره‌ ای زیبا و متناسب در بالا بردن اعتماد به نفس و رضایت شما از خود، نقش بسیار مهمی دارد. جراحی های زیبایی، به خاطر ایجاد چنین احساسی در افراد و بهبود بخش های مختلف صورت، امروزه بسیار پرطرفدار هستند. یکی از تاثیرگذارترین بخش ها در چهره، داشتن چشمانی خوش فرم با پلک هایی متناسب و زیبا است که جهت تحقق آن، جراحی بلفاروپلاستی ارائه شده است. اگر تمایل به آشنایی با این جراحی و موارد مربوط به آن را دارید ما را تا انتها همراهی نمایید.

 

جراحی پلک

بلفاروپلاستی یا جراحی پلک، یک عمل جراحی برای بهبود ظاهر پلک ها و درمان مشکلات پلک ها است که آن را می توان بر روی پلک های بالایی، پلک های تحتانی یا هر دو انجام داد. در واقع چه بخواهید ظاهر خود را بهبود ببخشید و چه با مشکلات عملکردی پلک های خود مواجه هستید، جراحی پلک می تواند راهکار مناسبی باشد تا زیبایی و سلامتی را به ناحیه اطراف چشم شما برگرداند. این عمل، تلفیقی از جراحی زیبایی و درمانی می باشد که با انجام آن، علاوه بر رفع مشکلاتی همچون عدم بینایی واضح به دلیل افتادگی پلک بالا، مشکلاتی نظیر پف پلک پایین که بر زیبایی تاثیر دارند نیز قابل رفع خواهد بود.

 

جای جراحی پلک چشم

امروزه جراحی پلک با بهره گیری از تکنیک ها و روش های نوین قابل انجام است. برخی از شیوه های بلفاروپلاستی برای بسیاری از افراد، بدون نیاز به برش با کمک لیزر قابل انجام است. لیزر با انتشار امواج متمرکز، سبب بهبود مشکلات پلک های بالا و پایین در موارد خفیف تا متوسط می شود. اما چنانچه افراد تمایل به برخورداری از اصلاحات دائمی داشته باشند، پزشک جراحی پلک را انجام می دهد که در این نوع نیز، برش هایی بسیار ظریف زده می شود و سپس محل بخیه زده می شود. این امر در نهایت ظرافت انجام می گیرد و هیچگونه اثری از جای جراحی پلک باقی نمی ماند. همچنین در بسیاری از مواقع، متخصص از داخل پلک اقدام به برش می نماید و هیچگونه اثری روی پوست پلک باقی نمی ماند؛ زیرا برش دقیقا از داخل پلک پایین انجام می شود و برای بالا از محل رویش مژه اینکار صورت می پذیرد لذا جای جراحی پلک باقی نمی ماند. بنابراین هر روشی از بلفاروپلاستی که تحت درمان با آن قرار گیرید، با کمک مراقبت های بعد از عمل توصیه شده توسط جراح و مصرف داروها، بهبودی سریعا حاصل می شود و آثاری از زخم و اسکار باقی نمی ماند.

حتما بخوانید:  درمان برآمدگی روی پلک

 

جراحی پلک چه مواردی را می تواند درمان کند؟

  • پوست اصافه زیر چشم
  • افتادگی پوست پلک بالا که گاهی اوقات بینایی را مختل می‌کند.
  • رسوبات چربی که به صورت پف کردگی در پلک های پایین و بالا ظاهر می شوند
  • افتادگی پلک های پایین که سفیدی زیر عنبیه را نمایان می کند
  • چین و چروک های ریز پلک پایین

 

مراحل جراحی پلک

1.بیهوشی

پیش از عمل جراحی طبق نظر پزشک، داروهای بی حسی موضعی به شما تزریق می گردد.

2. جراحی

جراح محل برش را با خطوطی طراحی می کند تا اسکارهای حاصل از عمل، در ساختار طبیعی ناحیه پلک پنهان شوند. هر کدام از پلک ها که نیاز به اصلاح دارند مورد عمل قرار می گیرند تا پوست اضافی، چربی اضافی و فرم ناصحیح اصلاح شود.

3. بستن برش ها

برش های پلک معمولاً با بخیه بسته می شوند تا هیچ اثری از جای جراحی پلک باقی نگذارند. همچنین جراح شما ممکن است استفاده از لیزر یا لایه برداری شیمیایی را برای کاهش تغییر رنگ پلک پیشنهاد دهد.

4.نتایج

نتایج جراحی پلک به تدریج با کاهش تورم و کبودی ظاهر می‌ شود و حدودا یک ماه بعد، نتایج شگفت انگیز قابل رویت خواهند بود. پس از بهبودی پلک، ناحیه اطراف آن صاف تر می شود و چهره شما ظاهری جوان‌ تر خواهد داشت.

 

سخن پایانی

جراحی پلک یکی از کم ریسک ترین عمل های حال حاضر است که عارضه جانبی خاصی را در پی ندارد. برخی افراد گمان می کنند این جراحی، به دلیل آنکه با پوست نازک پلک سر و کار دارد بنابراین جای جراحی پلک مشخص خواهد بود؛ اما با مشاهده نمونه هایی از افرادی که تحت عمل قرار گرفته اند و انتخاب کلینیک معتبر و متخصص حاذق، اطمینان خاطر می یابید که هیچ اثری باقی نخواهد ماند و از نتیجه ی رضایت بخش، لذت خواهید برد.

نمونه کارهای لیپوماتیک

https://atrasbeauty.com/wp-content/uploads/2024/01/video_2024-01-29_14-38-37.mp4https://atrasbeauty.com/wp-content/uploads/2024/01/video_2024-01-29_14-38-41.mp4https://atrasbeauty.com/wp-content/uploads/2024/01/video_2024-01-29_14-38-35.mp4https://atrasbeauty.com/wp-content/uploads/2024/01/video_2024-01-29_14-38-40.mp4 نمونه کارهای لاغری لیپو اترس بیوتی کلینیک زیبایی اترس

Read More »
مطالب پیشنهادی

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *