100 - عمل زیبایی چشم بادامی

عمل زیبایی چشم بادامی

عمل زیبایی چشم بادامی : چشم ها جذاب ترین بخش یک چهره ی زیبا هستند که افتادگی پلک ها و چشم های نامتقارن، می تواند بر این زیبایی، تاثیر منفی بگذارد و چهره را پیرتر از آنچه هست نشان دهد. امروزه بسیاری از افراد می خواهند چشمانی برجسته و گیرا داشته باشند که راهکار آن، جراحی پلک می باشد. عمل زیبایی چشم بادامی یکی از پرطرفدارترین عمل های زیبایی به خصوص در سال های اخیر است که برای تغییر شکل چشم ها، طراحی شده است. با جراحی زیبایی پلک چشم بادامی، بدون شک چشم ‌های درشت‌ تری خواهید داشت و می توانید پف یا پلک چروکیده را برای همیشه از بین ببرید. در این مطلب به معرفی این جراحی و نکات مرتبط با آن خواهیم پرداخت؛ با ما تا انتها همراه باشید.

چشم بادامی چیست؟

چشم بادامی به حالتی از چشم گفته می شود که لبه بیرونی چشم بالاتر از لبه داخلی آن است و شبیه بادام می باشد. در این حالت، لبه های بیرونی چشم به سمت بالا متمایل شده اند و گوشه بیرونی چشم کمی بالاتر از گوشه داخلی چشم بوده و پلک های فوقانی و تحتانی، ناحیه ی سفید اطراف چشم را می پوشانند. جراحی چشم بادامی یک عمل زیبایی است که به شما، چشمانی مایل و بزرگتر مانند بادام می دهد تا از شر افتادگی و فرورفتگی چشمان خود خلاص می شوید. با این جراحی، چشمانی بزرگتر خواهید داشت که به شما ظاهری پرانرژی می دهد و نگاه های شما عمیق تر خواهد شد.

 

جراحی زیبایی پلک چشم بادامی

جراحی زیبایی پلک چشم بادامی، یکی از ترندهای جدید امروزی است که در آن جراح متخصص، افتادگی و کشیدگی کانتر پلک پایین چشم را اصلاح می کند. این ناحیه از گوشه داخلی چشم شروع می شود و تا گوشه بیرونی چشم و زیر ابرو ادامه می یابد. این نواحی از پوست بسیار حساس و نازکی برخوردار هستند لذا حتما باید توسط جراح باتجربه مورد عمل قرار گیرند. این جراحی با رفع افتادگی پوست پلک و کشیدن پلک به سمت بالا، منجر به ایجاد ظاهری زیبا برای چشم ها و رفع حالت خسته، ناراحت و نامطلوب چهره می شود. عمل زیبایی چشم بادامی، یک جراحی ایمن است که برش ها از داخل پلک انجام می شود و هیچگونه آثاری از زخم و اسکار برجای نمی ماند. این عمل، نیاز به تخصص و تجربه بالای جراح دارد؛ بنابراین توصیه می شود برای انجام این کار، به کلینیک معتبر مراجعه نمایید.

حتما بخوانید:  جراحی پلک چند روزه خوب میشه

 

کاندید مناسب برای عمل زیبایی چشم بادامی 

شرط اولیه انجام جراحی بلفاروپلاستی پلک چشم بادامی، برخورداری از سن حداقل 18 سال و سلامت عمومی کامل است. عدم ابتلا به بیماری های چشمی، قلب و عروق، تیروئید، قند خون و فشار خون از موارد ضروری پیش از عمل می باشند. این جراحی در بیمارانی که قبلاً جراحی پلک انجام داده‌اند یا چشم ‌های بیرون زده دارند، گاهی پیچیده‌ تر است و حتما بایستی با پزشک در میان گذاشته شود. کلیه ی افرادی که از چشم های رو به پایین، کیسه ها یا پف زیر چشم، پلک های افتاده، چین و چروک دور چشم، چشمان کوچک، چشمان بیحال و نامتناسب برخوردار هستند می توانند نسبت به بلفاروپلاستی اقدام نمایند تا فرم چشم خود را اصلاح کنند و از زیبایی نتیجه، لذت ببرند.

 

نحوه انجام جراحی زیبایی پلک چشم بادامی

جراحی چشم بادامی و اصلاح افتادگی های پلک تحتانی و فوقانی، نیازمند مهارت جراح است تا برنامه ریزی دقیق و معاینه چشم ها این کار انجام شود. پلک از یک ساختار چند لایه پیچیده تشکیل شده است که در عین ظریف بودن، نیازمند ارزیابی است. در ابتدا، به محل مورد نظر بی حسی موضعی، تزریق می شود و پس از انجام اصلاحات لازم، محل برش بخیه زده می شود. این بخیه ها بسیار نازک هستند و پس از جراحی قابل مشاهده نیستند. بلفاروپلاستی به طور میانگین حدود 1 ساعت به طول می انجامد و نیاز به بستری شدن پس از عمل نیست؛ بلکه به راحتی می توانید با همراه خود به منزل بروید.

حتما بخوانید:  جراحی پلک در مازندران

 

مزایای عمل زیبایی چشم بادامی

  • کاهش چین و چروک های اطراف چشم
  • رفع افتادگی پلک ها
  • برخورداری از چشمانی جذاب و برجسته
  • اصلاح افتادگی و پف زیر چشم به دلیل افزایش سن
  • رفع کوچک بودن چشم ها
  • داشتن فرم چشم زیبا
  • برخورداری از چشم هایی متقارن و متناسب
  • اصلاح مشکلات افتادگی و پف پلک بالایی

 

روند بهبودی جراحی چشم بادامی

پس از جراحی زیبایی پلک چشم بادامی بروز کبودی، درد و تورم شایع است، اما این موارد با مصرف داروها و پیروی از دستورالعمل های پزشک پس از 7 الی 10 روز رفع خواهد شد. توصیه می شود پس از جراحی، تا حد امکان سر خود را بالا نگه دارید و استراحت کنید. از دستکاری، لمس و مالش چشم ها به مدت یک هفته خودداری نمایید. از انجام ورزش و بلند کردن اجسام سنگین نیز حداقل تا دو هفته خودداری نمایید. برای بهبودی هرچه سریع تر، توصیه می شود تا حد ممکن فشار کمتری به چشم خود وارد کنید؛ به عنوان مثال، از خیره شدن به تلفن همراه، کتاب یا تماشای تلویزیون خودداری کنید و تا چند هفته از لنزهای تماسی استفاده نکنید. روند بهبودی کامل جراحی پلک چشم بادامی، معمولاً بین 2 تا 4 هفته است که پیروی از دستورالعمل‌ های بعد از عمل و معاینه توسط پزشک، در تحقق هرچه سریع تر نتیجه و بهبودی کامل، بسیار مهم می باشد.

 

هزینه عمل زیبایی چشم بادامی

هزینه عمل زیبایی چشم بادامی : عمل بلفاروپلاستی پلک برای رفع بافت اضافی در اطراف پلک کاربرد دارد که تاثیر مستقیمی بر زیبایی ظاهر، حالت و شکل طبیعی چشم ها دارد. در همین راستا یکی از انواع عمل های زیبایی چشم، جراحی پلک چشم بادامی است که بر روی تغییر شکل چشم ها تمرکز دارد و در میان جوانان بسیار پرطرفدار است. در طی این عمل، افتادگی پف پلک های بالایی و پایینی حذف می شود و نواحی که نیاز باشد در طی روند جراحی، به سمت بالا کشیده می شوند. عمل زیبایی چشم بادامی نتایجی ایمن و بسیار موثر ایجاد می کند که فرد تا سالها می تواند از بابت آن، راضی باشد و از این تغییرات لذت ببرد. هزینه عمل زیبایی چشم بادامی مراجعه به یک کلینیک معتبر از جمله اقدامات ضروری پیش از هرگونه عمل زیبایی و درمانی است؛ مجموعه زیبایی دکتر محمد جعفری با برخورداری از چندین سال تجربه و جراحان متخصص، در خدمت شما عزیزان می باشد.

مطالب پیشنهادی

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

2 پاسخ

    1. سلام هزینه عمل بستگی به چشم هاتون داره لطفا عکس از پلک هاتون برامون بفرستید ما عمل زیبایی چشم بادامی ارزان انجام میدیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *