100 - درمان افتادگی پلک بعد از بوتاکس

درمان افتادگی پلک بعد از بوتاکس

در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با افتادگی پلک بعد از بوتاکس صحبت کنیم. پس اگر شما نیز دچار افتادگی پلک هستید یا به دنبال راه حلی برای درمان آن می گردید بهتر است تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید. زیرا قصد داریم یک روش عالی در زمینه درمان افتادگی پلک را به شما معرفی نماییم. این درمان می‌ تواند بدون هیچ گونه خونریزی و دوره نقاهت طولانی مشکل افتادگی پلک شما را درمان نماید. همچنین زیبایی و جذابیت را مجدداً به صورتتان برگرداند.

اقدامات قبل از جراحی پلک که باید بدانید

Picture2 2 - درمان افتادگی پلک بعد از بوتاکس

بوتاکس

افتادگی پلک چیست

بعضی از افراد ممکن است با مشکل افتادگی پلک روبرو شوند. ممکن است این مشکل از کودکی برای افراد به وجود بیاید و به صورت مادرزادی با نوزادان همراه باشد. بهتر است والدین این مشکل را با عمل جراحی برطرف نمایند تا با بزرگ شدن کودک مشکل شدیدتری برای او و برای بینایی اش به وجود نیاید. به خاطر علت های دیگری نیز مشکل افتادگی پلک برای افراد به وجود می‌ آید. یکی از این علت ها وجود مشکلات عصبی می باشد که می‌ تواند این مشکل را در صورت افراد حاد تر و شدیدتر کند. البته با بالا رفتن سن نیز این افتادگی در افراد بیشتر خود را نشان می دهد.

 افراد زیادی همواره از افتادگی پلک شان شکایت دارند و به دنبال راه حل مطمئن و قطعی برای درمان این مشکل می باشند. عمل جراحی یک روش عالی برای درمان افتادگی پلک می باشد. می توان این درمان را یک روش قطعی برای افرادی  دانست که با مشکل افتادگی پلک رو به رو هستند. حال در ادامه قصد داریم تا یک روش عالی دیگر برای درمان این مشکل را به شما معرفی کنیم. تا شما بدون هیچ گونه درد و خونریزی و بدون گذراندن هیچ دوره نقاهتی بتوانید این مشکل را برطرف کنید. علاوه بر آن با هزینه بسیار کمتری نسبت به جراحی مشکل افتادگی خود را درمان نمایید.

حتما بخوانید:  جراحی بلفاروپلاستی در گیلان

افتادگی پلک

معرفی یک روش عالی برای این مشکل

در مطالب بالا تا حدودی در رابطه با افتادگی پلک و مشکلات آن صحبت کردیم. افتادگی پلک در صورت شدت گرفتن می تواند بر زیبایی ظاهری افراد تاثیرگذار باشد. همچنین می‌ تواند نگاه و زاویه دید آن ها را با مشکل روبه رو کند. به گونه ای که افراد مجبور باشند ابروهای خود را به سمت بالا داده و زاویه دید خود را تغییر دهند تا بتوانند اجسام و پیرامون خود را دقیق تر مشاهده کنند. تزریق بوتاکس یک روش بسیار عالی برای درمان این مشکل می باشد. این درمان در مواقعی تجویز می شود که پزشک تشخیص افتادگی پلک را در صورت فرد می دهد.

 همچنین برای تقویت کردن زاویه دید افراد نیز یک روش بسیار عالی می باشد. ممکن است تزریق بوتاکس در مرحله اول نتیجه دلخواه را برای فرد به وجود نیاورد. تمام این موارد به میزان افتادگی پلک یک فرد بستگی دارد. اگر میزان افتادگی بسیار زیاد باشد با یک مرحله تزریق بوتاکس این مشکل برطرف نمی شود و فرد نیاز دارد چند مرحله این تزریق را انجام دهد تا مشکل خود را برطرف کند. البته تمام مراحل تزریق بوتاکس با نظر و صلاحدید پزشک متخصص انجام می گیرد. این مشکل در اثر ضعف عضلات بالای پلک به وجود می‌ آید و در صورت ضعیف شدن این عضلات به درستی نمی توانند در سر جای خود قرار بگیرند. به همین دلیل افراد با عارضه افتادگی پلک مواجه می شوند.

درمان افتادگی پلک با لیزر و ویژگی های آن

حتما بخوانید:  متخصص جراحی بلفاروپلاستی در آذربایجان شرقی
Picture4 - درمان افتادگی پلک بعد از بوتاکس

بوتاکس

مدت زمان ماندگاری بوتاکس

نمی توان یک زمان مشخصی را برای ماندگاری اثر بوتاکس بر روی صورت فرد اعلام کرد. این موضوع به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. اولین عامل، کیفیت بوتاکس تزریق شده می باشد. اگر بوتاکس از برند معتبری باشد و تاییدیه ها و استانداردهای لازم را داشته باشد، می توان گفت بین ۳ تا ۶ ماه بر روی صورت افراد ماندگاری دارد. میزان ماندگاری به تعداد دفعاتی که فرد تزریق بوتاکس انجام داده است نیز بستگی دارد. اگر‌تعداد دفعاتی که برای تزریق بوتاکس انجام شده است بیشتر باشد ماندگاری بوتاکس در صورت او نیز بیشتر می شود.

 در نظر داشته باشید برای تزریق بوتاکس حتماً نزد پزشک متخصص و با تجربه در این زمینه بروید. زیرا اگر‌ پزشکی بی تجربه از بوتاکس های بدون استاندارد و نامرغوب استفاده کند و یا نواحی تزریق را به اشتباه انجام دهد سبب بروز مشکلات جدی برای شما خواهد شد. در نتیجه بهتر است قبل از انجام هر کاری تحقیقات لازم را در زمینه تزریق بوتاکس و تخصص و تبحر پزشک متخصص خود انجام دهید تا بتوانید نتیجه ای درست و مورد رضایت به دست آورید. سلامتی گوهری گرانبها است که به راحتی به دست نمی‌آید. پس برای خود و بدن‌ تان ارزش قائل شده و نزد افراد باتجربه و کاربلد و خوشنام در این زمینه بروید تا بتوانید نتیجه ای بسیار عالی به دست آورید.

Picture3 2 - درمان افتادگی پلک بعد از بوتاکس

بوتاکس

جمع بندی در رابطه با بوتاکس

همانطور که در مطالب بالا عنوان کردیم غیر از عمل بلفاروپلاستی و یا همان جراحی روش دیگری نیز برای درمان افتادگی پلک وجود دارد و آن تزریق بوتاکس در نواحی پیشانی می باشد. پزشک می تواند با مشخص کردن نواحی بر روی صورت فرد تزریق بوتاکس را انجام دهد و افتادگی پلک فرد را تا حدود بسیار زیادی درمان نماید. این روش مزیت های بسیار زیادی دارد.

حتما بخوانید:  درمان افتادگی پلک با لیزر و ویژگی های آن

 اولین مزیت آن را می توان قیمت مناسب آن دانست. آسان بودن این روش یک مزیت عالی دیگر این تزریق برای درمان افتادگی پلک می باشد. در این تزریق هیچ درد و خونریزی وجود ندارد و افراد بدون بستری شدن و بدون هیچ  دوره نقاهت خاصی می توانند بلافاصله به زندگی عادی خود ادامه دهند. می توان گفت تنها عیب تزریق بوتاکس کوتاه مدت بودن آن است که بین سه تا شش ماه بیشتر دوام ندارد و فرد برای تجدید این روش مجدد باید اقدام به تزریق بوتاکس نزد پزشک متخصص نماید. اگر شما نیز با مشکل افتادگی پلک مواجه هستید بهتر است قبل از انجام عمل جراحی افتادگی پلک یک بار روش تزریق بوتاکس را امتحان کنید. تا در صورت به دست آوردن نتیجه ای مناسب آن را تمدید نمایید و خود را درگیر عمل جراحی و دوره نقاهت طولانی نکنید.‌

به این صورت می‌ توانید با یک روش عالی و بسیار مقرون به صرفه مشکل خود را برطرف نمایید. امید است با مطالعه این مطالب توانسته باشید اطلاعات بسیار مناسبی در رابطه با روش تزریق بوتاکس برای درمان افتادگی پلک به دست آورده باشید. در صورت نیاز از این روش عالی و نتیجه بخش برای درمان مشکل خود استفاده نمایید.

Picture5 - درمان افتادگی پلک بعد از بوتاکس
مطالب پیشنهادی

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *