100 - جراحی پلک پایین

جراحی پلک پایین

جراحی پلک پایین : با بالا رفتن سن و تحت تاثیر عوامل محیطی مختلف، تغییراتی در چهره بانوان و آقایان پدیدار می شود که می تواند شادابی و زیبایی را کاهش دهد. در میان اجزای مختلف صورت، چشم ‎‏ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند و به همین علت، مراقبت از سلامت و زیبایی آن‏ها بسیار مهم می باشد. اطراف چشم ها را لایه ‌ای بافتی ظریف پوشش می دهد که با گذشت زمان دچار چین و چروک، افتادگی، پف و شل شدگی می شود. این معضلات سبب می شوند که چهره خسته، ناراحت و حتی سالخورده بنظر بیاید. در همین راستا جهت رفع این مشکلات، امروزه انواع تکنیک های جدید جراحی اطراف چشم ارائه شده اند که به حفظ زیبایی و درمان مسائل کمک می کند. یکی از پرطرفدارترین جراحی های چشم مربوط به پلک پایین است که در این مطلب قصد شرح آن را داریم؛ با ما همراه باشید.

پلک پایین - جراحی پلک پایین

جراحی بلفاروپلاستی پلک پایین

تمایل همه افراد به زیبایی، جوانی و درمان مشکلات بر هیچکس پوشیده نیست. بنابراین بهره گیری از روش های طبیعی جهت جوان تر شدن چهره همچون جراحی پلک یا بلفاروپلاستی کمک زیادی به رفع مشکلات پوست اطراف چشم می نماید. جراحی بلفاروپلاستی پلک پایین یک عمل چراحی و پروسه ‏ی علمی است که پس از انجام آن، افتادگی پوست چربی زائد و اضافی پلک پایین رفع می گردد. در واقع پوست پلک پایین به طور طبیعی از مقداری چربی برخوردار است که به مرور زمان این چربی در ناحیه ای جمع می شود و سبب می شود زیر چشم پف کرده و  افتاده بنظر بیاید و مستعد بروز چین و چروک شود. در جراحی بلفاروپلاستی پلک پایین، بخشی از زیر چشم که دچار تجمع چربی شده است برش داده می شود و چربی‏ های اضافه حذف می گردد شود.

حتما بخوانید:  گود شدن چشم بعد از بلفاروپلاستی

 

جراحی پف پلک پایین

افزایش سن، وراثت، تغذیه نامناسب، عدم رسیدگی به پوست چشم، برخی بیماری ها و استعمال دخانیات از جمله عواملی هستند که بر نواحی دور چشم اثر می گذارند. پلک پایین از یک لایه نگهدارنده چربی تشکیل شده است که هرگاه این بافت دچار آسیب شود، چربی به صورت غیریکنواخت جمع می شود و امکان بروز پف زیر چشم را به همراه خواهد داشت. پف پلک پایین همچنین منجر به شل شدگی پوست نواحی زیر چشم شده و بر زیبایی تاثیر منفی می گذارد. در حقیقت عواملی همچون وجود پوست اضافه زیر چشم، تورم و التهاب پلک پایین، بروز مشکل هنگام پلک زدن، ظاهر خسته و ناراحت چشم ها، وجود درد و عدم عملکرد صحیح غدد اشکی همگی از نشانه های پف پلک پایین هستند که راهکار اصلی آن جراحی بلفاروپلاستی می باشد. با استفاده از جراحی پف پلک پایین، چربی های اضافه، اصلاح و جابجا می شوند و یا به طور کلی حذف می شوند تا در نتیجه هیچگونه پف کردگی در پلک پایین وجود نداشته باشد.

 

اقدامات قبل از جراحی پلک پایین

  • نخستین گام پیش از اقدام به جراحی پلک پایین، مشاوره با جراح و مراجعه به متخصص چشم می باشد. در جلسه مشاوره با جراح بلفاروپلاستی، وضعیت پلک ها مورد بررسی قرار می گیرد تا چنانچه کاندید مناسبی برای جراحی هستید، روش انجام و مدت زمان بهبود و همچنین تغییرات حاصل پس از جراحی، برای شما شرح داده شود. پس از جلسه اولیه مشاوره با جراح، چنانچه تمایل به اقدام داشتید توصیه می شود به متخصص بینایی مراجعه نمایید تا یک چکاپ کامل از وضعیت شبکه چشم و دید شما انجام پذیرد و طبق توصیه متخصص اطمینان یابید که جراحی پلک پایین بر سلامت شما تاثیر منفی نخواهد گذاشت. پس از انجام آزمایش ها و عکس های مربوطه، به جراح مراجعه نمایید و چنانچه به بیماری خاصی مبتلا هستید یا دارویی مصرف می کنید با پزشک خود مطرح نمایید تا برای عمل آماده شوید.
  • یکی از مهم ترین اقدامات قبل از جراحی پلک، برنامه ریزی ها در راستای برخورداری از بهترین نتیجه می باشد. این برنامه ریزی ها مربوط به تغذیه، مراقبت ها و ممنوعیت های پیش از جراحی می باشد. دو هفته قبل از عمل بلفاروپلاستی پلک پایین از مصرف داروهای رقیق کننده خون همچون آسپرین، مسکن ها، ویتامین e و وارفارین خودداری نمایید؛ همچنین از دو هفته قبل، مصرف هرگونه مشروبات الکلی، سیگار، قلیان و موارد مشابه را کنار بگذارید. مصرف مایعات و غذاهای سالم را افزایش دهید اما در روز عمل، بایستی حداقل 6 ساعت ناشتا باشید و معده پر نباشد. در آخر نیز، از استعمال هرگونه لوازم آرایشی بر روی صورت بپرهیزید و صبح روز عمل، صورت خود را صرفا با یک شوینده ملایم بشویید تا از آلودگی ها پاک شود.
حتما بخوانید:  جراحی پلک افتاده

 

جراحی پلک پایین از داخل چشم

یکی از جدیدترین شیوه های جراحی پلک پایین، از داخل چشم است که از مزایایی همچون عدم نیاز به بخیه و برش پوست زیر چشم برخوردار می باشد. در این شیوه جراح، از داخل پلک چشم برشی ایجاد می کند تا به بافت چربی ایجاد شده دسترسی یابد و پف چشم رفع گردد. این روش جای هیچگونه اسکار و زخمی را برجای نمی گذارد و با بیهوشی موضعی صورت می پذیرد؛ همچنین نتیجه جراحی بقدری طبیعی و بدون عرضه است که امکان تشخیص انجام آن به راحتی توسط دیگران میسر نیست.

 

جراحی پلک پایین چگونه است

جراح متخصص ابتدا تکنیک مورد نظر جراحی پلک پایین از داخل و یا بصورت سطحی را مورد بررسی قرار می دهد؛ سپس نقاط برش تعیین می گردد و بیهوشی موضعی انجام می پذیرد. پس از بی حسی، جراحی پلک پایین با ایجاد برش هایی در زیر پلک آغاز می شود تا چربی های اضافه ی انباشت شده خارج گردد. پس از اتمام عمل، چنانچه ضرورتی بر تزریق چربی به نواحی فرورفته مشاهده شود جراح نسبت به انجام اینکار اقدام می نماید تا زیبایی هرچه بیشتر چشم ها در چهره حاصل شود.

جراحی پلک پایین علاوه بر زیبایی از جوانب درمانی نیز برخوردار است که هدف از انجام آن، رفع شدن حجم چربی و باز شدن چین و چروک های اطراف چشم است. شما عزیزان می توانید با مجموعه زیبایی دکتر محمد جعفری در ارتباط باشید و نمونه های پیشین متقاضیان را مشاهده نمایید تا با آگاهی کامل و اطمینان خاطر، نسبت به انجام جراحی بلفاروپلاستی اقدام نمایید.

نمونه کارهای لیپوماتیک

https://atrasbeauty.com/wp-content/uploads/2024/01/video_2024-01-29_14-38-37.mp4https://atrasbeauty.com/wp-content/uploads/2024/01/video_2024-01-29_14-38-41.mp4https://atrasbeauty.com/wp-content/uploads/2024/01/video_2024-01-29_14-38-35.mp4https://atrasbeauty.com/wp-content/uploads/2024/01/video_2024-01-29_14-38-40.mp4 نمونه کارهای لاغری لیپو اترس بیوتی کلینیک زیبایی اترس

Read More »
مطالب پیشنهادی

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *