100 - مراکز عمل بلفاروپلاستی در شرق تهران

مراکز عمل بلفاروپلاستی در شرق تهران

بلفاروپلاستی در شرق تهران

جراحی پلک یا blepharoplasty surgery نوعی از جراحی های زیبایی محسوب میشود که بر پلک اعمال میگردد.  برای این عمل زیبایی همانند تمامی عمل های زیبایی نیازمند کادر جراحی مجرب و متعهد هستید. تا اولا کار را به بهترین شکل انجام دهند و ثانیا اگر مشکلی بعد از عمل اتفاق افتاد قابل پیگیری و رفع، باشد. شرق تهران عمدتا به منطقه ی 14،13، 8 و 4 اطلاق میشود. بلفاروپلاستی در شرق تهران که محله هایی همچون شمس آباد، پاسداران، نارمک، مجیدیه، تهرانپارس، پیروزی و همچنین افسریه را در خود جای داده است. در این مقاله ما قصد داریم کلینیک ها یا جراحانی که میتوانند در عمل بلفاروپلاستی به شما کمک کنند معرفی کنیم. پس اگر ساکن شرق تهران هستید یا دنبال کلینیک جراحی پلک در شرق تهران میگردید با ما همراه باشید.

کلینیک های منتخب جراحی پلک ارزان در شرق تهران

بهترین کلینیک جراحی پلک ارزان در شرق تهران که خدمات تخصصی و ارزان به مشتریان خود ارائه می دهد در ادامه چندین مرکز معرفی میکنیم.

بلفاروپلاستی در شرق تهران - مراکز عمل بلفاروپلاستی در شرق تهران

عمل بلفاروپلاستی در شرق تهران

بهترین مراکز عمل بلفاروپلاستی در شرق تهران

جراح پلک در شرق تهران

مجموعه زیبایی دکتر محمد جعفری جراح پلک در شرق تهران در خیابان دماوند یکی از معروف ترین کلینیک های زیبایی پلک میباشد که در شرق تهران قرار گرفته است. در این کلینیک انواع مختلفی از خدمات زیبایی از جراحی های فک و صورت مانند عمل بلفاروپلاستی، تزریق ژل و لیفت، درمان جوش و زگیل تا ماساژ و زیبایی فیشیال و لیزر به مراجعین ارائه میشود. انواع متخصص جراحی پلک شرق تهران در این مرکز یافت می شود.

حتما بخوانید:  گود شدن چشم بعد از بلفاروپلاستی

 

کلینیک زیبایی پوست ، مو و لیزر بیوتا

کلینیک بیوتا سه شعبه در شمال، غرب و شرق تهران دارد که خود مهری بر تایید کیفیت این کلینیک زیبایی است. در شرق تهران کلینیک بیوتا در هفت حوض، بالاتر از تقاطع رودباری – در دشت قرار دارد. لازم به ذکر است این کلینیک نیز تمامی خدمات مربوط به زیبایی و پوست را انجام میدهد. همچنین می تواند گزینه ی خوبی برای عمل بلفاروپلاستی در شرق تهران باشد.

مرکز زیبایی درمانی به تن رو

کلینیک دیگری که قصد معرفی کردن آن را داریم، کلینیک به تن رو واقع در ضلع شرقی میدان نبوت است. این مرکز محیطی آرامش بخش و مناسب را جهت ارائه خدمات بهداشتی – درمانی در حوزه ی زیبایی را فراهم آورده است تا گام به گام به شما در رفع نقصان هایتان کمک کند. کلینیک به تن رو بهترین انتخاب برای جراحی پلک ارزان اما قابل اعتماد.

بلفاروپلاستی در شرق تهران 300x161 - مراکز عمل بلفاروپلاستی در شرق تهران

جراحی بلفاروپلاستی در شرق تهران

کلینیک سیب سبز

کلینیک تخصصی پوست، مو، لاغری و تناسب اندام سیب سبز با کادری مجرب شامل پزشکان و متخصصان حوزه زیبایی و تناسب اندام با مجوز رسمی سازمان غذا و دارو از سال 88 مشغول به کار است.  در این زمان طولانی کوله باری از تجربه و توانایی را یدک میکشد. تا بتواند با مانایی و ثبات قدم به کار خود ادامه دهد و زیبایی را برای مشتریانش به ارمغان آورد این کلینیک گزینه ی قابل اعتمادی در زمینه ی جراحی پلک به شمار می رود. کلینیک سیب سبز در فلکه اول تهرانپارس، ساختمان روناک طبقه پنجم قرار دارد.

حتما بخوانید:  متخصص جراحی بلفاروپلاستی در ایران

مرکز زیبایی آیدا باصری

یکی از مجهز ترین کلینیک های موجود در شرق تهران، که پیشرفته ترین و بروز ترین تجهیزات پزشکی با تاییدیه ی AMWC آمریکا و اروپا را دارد. بدون شک مرکز زیبایی دکتر باصری است که با مدرن ترین متد ها و تکنیک های پزشکی به ارائه خدمات زیبایی می پردازد.

نمونه کارهای لیپوماتیک

https://atrasbeauty.com/wp-content/uploads/2024/01/video_2024-01-29_14-38-37.mp4https://atrasbeauty.com/wp-content/uploads/2024/01/video_2024-01-29_14-38-41.mp4https://atrasbeauty.com/wp-content/uploads/2024/01/video_2024-01-29_14-38-35.mp4https://atrasbeauty.com/wp-content/uploads/2024/01/video_2024-01-29_14-38-40.mp4 نمونه کارهای لاغری لیپو اترس بیوتی کلینیک زیبایی اترس

Read More »
مطالب پیشنهادی

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *