100 - جراحی پلک با لیزر در تهران

جراحی پلک با لیزر در تهران

جراحی پلک با لیزر در تهران : بروز علائم و مشکلاتی همچون افتادگی پلک بالا، پف پلک پایین، دید ناکافی، عدم توانایی پلک زدن مناسب و خستگی چشم ها بسیار ناخوشایند هستند؛ این مسائل زیبایی و سلامت چشم ها را مورد تهدید قرار می دهند که امروزه روش های مختفی برای رفع چنین مسائلی معرفی شده است. این روش ها با هدف بهبود و اصلاح افتادگی پوست نواحی دور چشم ارائه می شوند که نه تنها سبب درمان مناسب می شوند بلکه بر زیبایی چهره نیز اثر مثبت مستقیمی خواهند داشت. در همین راستا، جراحی پلک به عنوان یکی از پرطرفدرترین عمل های کلینیک های معتبر شناخته می شود که با استفاده از تکنیک های جدیدی قابل انجام است. یکی از متدهای جراحی پلک، بهره گیری از لیزر می باشد؛ لیزر به عنوان روشی کارآمد در راستای بهبود، اصلاح و درمان مشکلات مربوط به چشمان بوده که در این مطلب قصد شرح جراحی پلک با لیزر را داریم با ما تا انتها همراه باشید.

پلک با لیزر در تهران - جراحی پلک با لیزر در تهران

جراحی پلک با لیزر

یکی از موثرترین روش های جراحی پلک، استفاده متخصص از لیزر است که بسیار ایمن و نسبتاً آسان می باشد. جراحی پلک یا بلفاروپلاستی بدون شک یکی از تاثیرگذارترین عمل ‌های زیبایی چهره نیز شناخته می شود که با درمان افتادگی یا پف پلک ها، افراد را به هدف مطلوبی می رساند. امروزه جراحی پلک با لیزر به عنوان یک تکنیک غیرتهاجمی، شناخته می شود که مواردی همانند پف و افتادگی پلک تحتانی و فوقانی، پوست اضافه در پلک بالا و چربی اضافی در پلک تحتانی از طریق آن، قابل درمان می باشند. تشخیص امکان بهره گیری از لیزر جهت عمل متقاضی، با نظر جراح متخصص می باشد که مزایای بسیار خوبی را دربر خواهد داشت. نحوه جراحی پلک با لیزر بدین صورت است که پزشک با استفاده از امواج متمرکز ساطع شده، نسبت به رفع مشکلات اقدام می نماید که نیازی به برش، خونریزی و بخیه نیست.

حتما بخوانید:  جراحی پلک پایین

 

جراحی پلک پایین با لیزر

با وجود پیشرفت های شگرف در حیطه علم پزشکی، روش های نوین جراحی بدون نیاز به بیهوشی و درد، با کمک فناوری لیزر میسر شده است. لیزر در بسیاری از جراحی های زیبایی و درمانی مورد استفاده قرار می گیرد که یکی از مهم ترین آنها، عمل پلک پایین می باشد. مقصود از جراحی پلک پایین با لیزر، درمان پف پلک تحتانی است که با کمک اشعه ی بدون خطر لیزر و نفوذ آن به درون لایه ای معین از پوست، چربی ها بدون نیاز به برش حذف می شوند و نتیجه ی عمل، برخورداری از پوست پلک صاف و بدون پف یا چروک می باشد. زنان و مردانی که از سن نوجوانی عبور کرده اند و حداقل30 سال دارند، به عنوان بهترین کاندید عمل بلفاروپلاستی با لیزر درنظر گرفته می شوند؛ همچنین گاهی اوقات افراد جوان نیز به دلیل عوامل وراثتی از مشکلاتی برخوردار هستند که این افراد نیز می توانند از این شیوه استفاده نمایند. توصیه می شود در جلسه مشاوره با جراح، چنانچه مبتلا به بیماری های زمینه ای همچون فشار خون، دیابت، اختلالات تیروئید و بیماری های قلبی هستید و یا مبتلا به بیماری های مرتبط با چشم مانند خشکی، آب سیاه و آسیب شبکیه هستید حتما پزشک را در جریان قرار دهید تا امکان انجام روش درمانی لیزر برای شما مشخص گردد.

 

مزایای جراحی پلک چشم با لیزر

  • جراحی پلک چشم با لیزر با هدف بازسازی و اصلاح پلک انجام می شود و افرادی که دچار پف، افتادگی و چربی اضافی پلک هستند می توانند جهت اصلاح مدل چشم و درمان موارد ذکر شده، از آن بهره بگیرند.
  • بلفاروپلاستی با لیزر سبب رفع چین و چروک هایی که در اثر افزایش سن، اخم، خنده یا عدم مراقبت صحیح به وجود آمده اند، می شود.
  • این جراحی برای بزرگسالانی که از سلامت عمومی برخوردار هستند، قابل انجام می باشد.
  • عمل پلک با لیزر تقریبا ساده بوده و بدون درد است.
  • همزمان با جراحی پلک می توان از عمل های زیبایی همچون لیفت ابرو و صورت نیز استفاده نمود و خطری وجود نخواهد داشت.
  • جراحی پلک ها با لیزر به زیبایی و جوانی چهره می افزاید.
  • این جراحی بدون نیاز به بیهوشی عمومی و صرفا با بیحسی موضعی قابل انجام است؛ از اینرو بسیار ایمن می باشد.
  • استفاده از لیزر برای عمل پلک، غیرتهاجمی است زیرا بدون درد و خونریزی می باشد.
  • پس از اتمام جراحی، نیازی به بخیه زدن نیست و از این جهت، جای هیچ گونه زخم و اسکاری باقی نمی ماند.
  • دوره نقاهت بعد از چنین عملی، طولانی نخواهد بود و با عارضه جانبی جدی یا خاصی همراه نمی باشد.
حتما بخوانید:  جراحی پلک ارزان

سخن پایانی

با کمک لیزر می توان اقدام به درمان مشکلات موجود در اطراف چشم ها نمود و به دلیل آنکه رگ های خونی دچار آسیب نمی شوند بنابراین جراحی، بسیار سریع و آسان انجام می شود. درمان با چنین روشی، تورم و ناراحتی کمتری برای فرد ایجاد می‌کند و زمان بهبودی را به حداقل می رساند. شما عزیزان می توانید جهت دریافت راهنمایی پیرامون نکات این مطلب و جراحی پلک با لیزر در تهران با جراحان و متخصصان مجموعه زیبایی دکتر محمد جعفری در ارتباط باشید.

 

مطالب پیشنهادی

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *