100 - جراحی پلک چشم ژاپنی

جراحی پلک چشم ژاپنی

جراحی پلک چشم ژاپنی : بسیاری از مردم بر این باور هستند که چشم ها نه تنها جذاب ترین قسمت صورت می باشند، بلکه دروازه ای برای ورود به روح هستند. افراد در هر نژادی از ویژگی های ظاهری متفاوتی برخوردارند و چشم ها نیز از این قاعده مستثنی نیست. امروزه به لطف پیشرفت های شگرف در عرصه علم پزشکی، تکنیک های نوین دستیابی به زیبایی هرچه بیشتر، رشد یافته است و جراحی های مرتبط با زیبایی چشم ها نیز همگام با عمل های سایر اجزای صورت از روند تکاملی برخوردار شده است. در این میان، یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین عمل های زیبایی، جراحی پلک است که ویژگی های ظاهری چشم های افراد را تغییر می دهد و یکی از بهترین راه ها برای داشتن نگاهی زیبا، گیرا و جذاب است. در میان نژادهای مختلف، مردمان آسیای شرقی از حالت چشم و پلک خاصی برخوردار هستند و این امر ممکن است در میان افرادی از کشورهای دیگر در سراسر جهان دیده شود. در این مقاله به معرفی جراحی پلک ژاپنی و مزایای آن خواهیم پرداخت؛ از شما دعوت می کنیم با ما همراه باشید.

 

جراحی زیبایی پلک ژاپنی

بلفاروپلاستی پلکهای شرقی حالت چشم ژاپنی اصطلاحی است که برای نشان دادن حالت چشم خاص پف کرده بکار می رود و صرفا به مردمان ساکن این کشور اطلاق نمی شود. در کشور عزیزمان ایران نیز، بسیاری از افراد دچار پف پلک بالایی و پایینی هستند بگونه ای که مژه ها به خوبی نمایان نیستند و پلک بالا به صورت افتاده و پف کرده بر روی چشم قرار گرفته است. این مسئله از لحاظ زیبایی شناختی، سبب کوچک تر دیده شدن چشم های بانوان و آقایان می شود و اجازه نمی دهد آنطور که باید، مژه های فرد زینت بخش چشمان باشند. این مشکل امروزه به طور کامل با جراحی پلک چشم ژاپنی قابل برطرف شدن خواهد بود. جراحی پلک یا بلفاروپلاستی یک جراحی زیبایی درمانی است که علاوه بر رفع مشکلات پلک های فوقانی و تحتانی، سبب زیباتر شدن چشم ها و ظاهر افراد می شود. پلک چشم ژاپنی می تواند تاثیرات منفی بر چهره بگذارد و سبب خسته یا خواب آلود بودن چهره شود. بلفاروپلاستی پلکهای شرقی جراحی پف پلک بالا و پایین در این حالت، سبب زیبایی بخشی هرچه بیشتر به فرد و افزایش اعتماد بنفس وی خواهد شد.

حتما بخوانید:  گود شدن چشم بعد از بلفاروپلاستی

 

مزایای جراحی پلک چشم ژاپنی

جراحی پلک چشم ژاپنی در کلینیک های معتبر توسط متخصص جراح انجام می شود که مزایای متعددی را برای فرد، به همراه خواهد داشت:

  • پلک چشم ژاپنی امروزه از طریق روش های جراحی و غیرجراحی قابل درمان خواهد بود که تشخیص آن وابسته به نظر پزشک و معاینات وی می باشد.
  • این جراحی بدون نیاز به بیهوشی عمومی انجام می شود و صرفا با بی حسی موضعی است.
  • در صورت برش پلک برای رفع پف، پوست اضافه و چربی تجمع یافته در زیر پوست، بدون درد خواهد بود و در انتها بخیه زده می شود.
  • عوارض خاص و جدی از جراحی پلک تاکنون گزارش نشده است؛ کبودی، تورم و قرمزی در چند روز اولیه با کمک داروهای تجویزی پزشک و کمپرس سرد، برطرف خواهند شد.
  • دوران نقاهت و بهبودی بعد از عمل، طولانی نیست و افراد پ از چند روز به راحتی می توانند فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرند.
  • رفع پف پلک فوقانی، رفع پف پلک پایین، بازتر شدن چشم ها و زیباتر شدن چهره همگی از مزایای جراحی پلک چشم ژاپنی است.
  • مدت زمان جراحی کوتاه و نهایت 1 تا 2 ساعت می باشد و نیازی به بستری شدن در کلینیک نیست و به راحتی می توانید با همراه خود بلافاصله پس از عمل، به منزل بروید و استراحت کنید.

 

کاندید مناسب جراحی پلک چشم ژاپنی

کلیه افرادی که پلک چشم ژاپنی دارند که از معضل افتادگی یا پف پلک بالا و پایین رنج می برند، بایستی در اولین فرصت به پزشک مراجعه نمایند. کلیه ی افراد بالای 18 سال به راحتی می توانند به کلینیک های تخصصی ارائه دهنده خدمات جراحی پلک مراجعه نمایند تا تحت نظر و صلاحدید متخصص برای عمل آماده شوند. برخورداری از سلامت چشم ها و سلامت عمومی بدن شرط مهمی در جراحی بلفاروپلاستی است؛ عدم ابتلا به بیماری های مرتبط با چشم همچون شبکیه چشم یا خشکی چشم و عدم ابتلا به بیماری های زمینه ای همچون دیابت، بیماری های قلب و عروق، تیروئید و فشار خون از موارد مهم پیش از عمل هستند که در صورت وجود هر یک و داروهای مصرفی بایستی به اطلاع پزشک برسد.

بلفاروپلاستی پلکهای شرقی

بلفاروپلاستی پلکهای شرقی: عمل بلفاروپلاستی نوعی عمل جراحی پلاستیک برای اطراف چشم و ناهنجاری مرتبط با پلک می باشد که در نهایت ظرافت انجام می گیرد و جای هیچگونه آثاری از خود باقی نمی گذارد. نتایج حاصل از این جراحی، بقدری طبیعی است که از زیبایی چشمان و چهره خود لذت خواهید برد. با کمک جراحی پلک چشم ژاپنی، پف پلک های بالایی و در صورت نیاز، پف پلک های پایینی اصلاح می شود و پس از یک ماه از بهبودی، نتایج شگفت انگیز قابل مشاهده خواهند بود.

 

مطالب پیشنهادی

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *