100 - پماد سی کال فیت (سیکالفیت) برای رفع جای بخیه چشم

پماد سی کال فیت (سیکالفیت) برای رفع جای بخیه چشم

معرفی پماد برای رفع جای بخیه

زخم ها و یا بخیه ها از جمله مشکلات پوستی هستند که وجود آن بر روی پوست حتی ماندگاری آن ها خوشایند نیست و از زیبایی پوست شما می کاهد. حتی مدت زمان بهبود این مشکلات پوستی بیشتر شما را اذیت خواهد کرد چون طولانی مدت است.  با این وجود به طور کامل محو نخواهد شد و اثراتی از بخیه و زخم بر جای خواهد ماند. زخم ها در اثر عوامل مختلفی همچون التهابات ناشی از آفتاب سوختگی و سولاریوم و بیماری های پوستی همانند اگزما و درماتیت آتوپیک و سایر درماتیت ها بر روی پوست ایجاد می شوند. بخیه ها نیز در اثر خراش های سطحی و یا عمقی و به صورت ناگهانی بر روی پوست صورت می گیرد. یکی از محصولات مراقبت از پوست منحصر به فرد برای رفع جای بخیه و رفع حس ناخوشایند انواع زخم ها پماد سی کال فیت (سیکالفیت) برای جای بخیه است.

این پماد ساخت کشور فرانسه است و یکی از بهترین برند های خارجی برای بهبودی و رفع جای زخم ها و بخیه ها محسوب می شود. فرمولاسیون جادویی پماد سی کال فیت (سیکالفیت) برای جای بخیه شامل: ترکیبات سولفات زینک و مس، گلیسیرین، اکسید روی، روغن معدنی، کاپریلیک، کاپریلیک تری گلیسیرید، ترمیم کننده پست بیوتیک و سوکرافیلت میکرو نایزد است.  فاقد هرگونه ماده حساسیت زا همچون عطر، پارابن، الکل، گلوتن، سویا، گندم می باشد.  بر پایه آب معدنی چشمه اون ساخته شده است. این کرم خیلی سریع و با کیفیت بالا جای بخیه را ترمیم کرده و التیام بخش و تسکین دهنده پوست است.

حتما بخوانید:  متخصص جراحی بلفاروپلاستی در سیستان و بلوچستان

 

مدت استفاده از کرم سیکالفیت

یکی از موارد ترمیم کننده برای بهبود جای زخم و بخیه، تمیز و سالم نگه داشتن جای بخیه می باشد تا بهبود جای بخیه حاصل شود. یکی دیگر از این موارد ترمیم کننده فوق العاده برای بهبود جای بخیه، پماد سی کال فیت (سیکالفیت) برای رفع جای بخیه است.

مدت استفاده از کرم سیکالفیت کوتاه است چون این پماد تاثیر چشمگیری در رفع زخم ها و جای بخیه دارد. اما بهتر است بدانید که مدت استفاده از کرم سیکالفیت وابسته به میزان سطح بخیه و چگونگی ایجاد آن (سطحی یا عمقی بودن جای بخیه) بر روی پوست و مدت زمان حصول بهبودی جای بخیه دارد. بهتر است بدانید که حتی اگر بخیه ها سطحی تر باشند، نیاز به مراقبت و ترمیم دارند. برای استفاده از پماد سی کال فیت (سیکالفیت) برای رفع جای بخیه، سطح پوست را تمیز نماید و سپس این پماد را بر روی پوست بمالید. این پماد را روزی دو بار بر روی پوست خود ماساژ دهید تا بهبودی حاصل گردد.

 

تفاوت کرم سیکالفیت اصل و تقلبی

همان طور که اشاره شد، کرم سیکالفیت بهترین پماد ترمیم کننده انواع زخم ها و جای بخیه می باشد. اما در صورتی که محصول تهیه شده تقلبی باشد، تاثیری در ترمیم زخم ها و جای بخیه نخواهد داشت. حتی ممکن است حاوی ترکیباتی باشد که آسیب های جبران ناپذیری برای پوست و سلامتی شما داشته باشد. بنابراین به هنگام خرید این پماد به تفاوت کرم سیکالفیت اصل و تقلبی توجه کنید تا با مشکلات پوستی مواجه نشوید.

حتما بخوانید:  درمان افتادگی پلک عصبی توسط دکتر متخصص چگونه است؟

 

انواع کاربرد پماد سی کال فیت

طراحی پماد سی کال فیت به گونه ای است که برای پوست های آسیب دیده کاربرد دارد. اگر می خواهید پوست آسیب دیده سریع تر و تمیزتر و بدون درد بهبود یابد حتماً این پماد را تهیه کنید. برای شناخت بهتر آن آشنایی با انواع کاربرد پماد سی کال فیت را به شما پیشنهاد می کنیم. انواع کاربرد پماد سی کال فیت عبارت است از:

  • این پماد؛ جای زخم، بخیه، جوش، التهابات، سوختگی، خراش و ساییدگی را ترمیم کرده و اثری از آن ها بر روی پوست باقی نمی گذارد.
  • با استفاده از آن حساسیت های پوستی بهبود می یابد و برای تمامی انواع پوست حتی پوست های حساس مناسب است.
  • این پماد دارای ترکیباتی است که به موجب آن ها سلول های بافت های آسیب دیده سریع تر بازسازی و ترمیم می شوند.
  • این پماد مرطوب کننده و آبرسان قوی پوست است و با حفظ رطوبت پوست باعث ترمیم زخم می شود.
  • از این پماد برای بزرگسالان و کودکان و حتی نوزادان می توان استفاده کرد.
  • این پماد برطرف کننده و پیشگیری کننده عفونت های پوستی می باشد و همچنین آنتی باکتریال است.

 

مطالب پیشنهادی

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *