100 - عمل بلفاروپلاستی در تهرانپارس

عمل بلفاروپلاستی در تهرانپارس

جراحی پلک ارزان در تهرانپارس تهران

جراحی پلک از آن دست جراحی ها است که هم میتواند توسط جراحان پلاستیک انجام شود، هم توسط جراحان چشم پزشک. اما جراحان زیبایی و پوست، قائل به احترام بیشتری در این زمینه هستند. چرا که اکثر افراد برای زیبایی این عمل را انجام میدهند، نه اختلال در عملکرد پلک. پس طبیعتا انجام عمل با پیش زمینه زیبایی شناسی مهم تر از انجام عمل با پیشینه ی درمانی است.

اگر ساکن منطقه ی تهرانپارس هستید و قصد به انجام دادن این عمل در آن منطقه را دارید، ما در این مقاله سعی کردیم لیستی از جراحان متخصص که در منطقه ی تهرانپارس فعالیت میکنند و میتوانند در این جراحی سخت به شما کمک کنند را تدوین کنیم تا شما با مطالعه ی رزومه آنها بهترین انتخاب را داشته باشید.

بلفاروپلاستی در تهرانپارس - عمل بلفاروپلاستی در تهرانپارس

عمل بلفاروپلاستی در تهرانپارس

بررسی جراحان فعال بلفاروپلاستی در تهرانپارس

 

  1. دکتر محمد جعفری :

بهترین متخصص جراحی پلک در تهران با قیمت ارزان در شرق تهران (عمل بلفاروپلاستی در تهرانپارس) قطعا دکتر محمد جعفری هست همین الان تماس بگیرید و فرصت را از دست ندهید .لازم به ذکر است ایشان سابقه کاری طولانی در مراکز بهداشتی و درمانی دانشگاه شهید بهشتی نیز دارند.

 

دکتر فائزه عامری :

اولین جراحی که قصد داریم معرفی کنیم دکتر فائزه عامری می باشد. ایشان در قدم اول در دانشگاه شهید بهشتی تهران مدرک پزشکی عمومی خود را گرفته است. در ادامه در دوره لیفت با نخ صورت در آکادمی چلسی کانادا موفق به کسب گواهی های لازم شده اند.

حتما بخوانید:  جراحی پلک مردان

دکتر عامری -متخصص جراحی پلک تهرانپارس- مالک مجموعه های خدماتی و زیبایی در حکیمیه، واقع در شرق تهران و سعادت آباد، در شمال تهران می باشند. در این مجموعه های زیبایی تمام خدمات مربوط به این حوزه نظیر تزریق بوتاکس، ژل، چربی، فیلر – درمان ریزش مو – جراحی های زیبایی مانند عمل بلفاروپلاستی، لیفت، زاویه سازی و همچنین خدمات پاکسازی مانند فیشیال، لیزر مو های زائد و کربوکسی تراپی به صورت کامل انجام میشود.

لازم به ذکر است ایشان سابقه کاری طولانی در مراکز بهداشتی و درمانی دانشگاه شهید بهشتی نیز دارند.

 

دکتر فرخ سواد دار:

دکتر فرخ سواد دار را به جرات میتوان یکی از قوی ترین جراحان عمل بلفاروپلاستی در تهرانپارس دانست. وی از دانشگاه تهران مدرک پزشکی عمومی می گیرد، سپس با کسب رتبه اول بورد کتبی جراحی پلاستیک موفق به قبولی در دانشگاه شهید بهشتی می شود. وی با گذراندن این دوره از دانشگاه شهید بهشتی در رشته جراحی پلاستیک فارغ التحصیل شد.

لازم به ذکر است که ایشان عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و معاونت آموزشی گروه جراحی آن دانشگاه می باشد.

دکتر الهام علمائی:

دکتر الهام علمائی از لحاظ آکادمیک فارغ التحصیل مقطع پزشکی عمومی و مقطع تخصص درماتولوژی (پوست)، از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در می باشد. وی از لحاظ تجربه کاری نیز بیش از 16 سال است که در زمینه جراحی های پوست و زیبایی مشغول به کار است.

در آن به انجام خدماتی نظیر تزریق چربی، تزریق بوتاکس، تزریق فیلر،  درمان ضایعات پوستی مختلف با لیزر ،کرایو تراپی و جراحی، جوانسازی پوست صورت دست و گردن با مزوتراپی پی آر پی و لیزر، بلفاروپلاستی و بسیاری از خدمات دیگر را انجام می دهد.

حتما بخوانید:  هزینه جراحی پلک بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی در تهرانپارس - عمل بلفاروپلاستی در تهرانپارس

جراحی بلفاروپلاستی در تهرانپارس

 

نتیجه گیری

در این مقاله، به معرفی سه جراح برجسته در منطقه ی تهرانپارس پرداختیم که میتوانند در زمینه عمل بلفاروپلاستی به شما کمک کنند. بدون شک اگر از نظر پشتوانه ی آکادمیک مقایسه کنید دکتر سواد دار از کامل ترین جراحان این لیست است.

 

 

 

 

مطالب پیشنهادی

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *