100 - تاثیر عمل بلفاروپلاستی برای گودی چشم

تاثیر عمل بلفاروپلاستی برای گودی چشم

خواب ناکافی می تواند اصلی ترین دلیل ایجاد حلقه های سیاه دور چشم باشد. ایده آل ترین زمان خواب روزانه برای جلوگیری از این عارضه 8 ساعت می باشد. افزایش سن به صورت مستقیم می تواند بر روی پوست اطراف چشم موثر باشد. آب و چربی اطراف چشم به مرور زمان کمتر شده و امکان کاهش چربی موضعی این بخش به شدت کاهش پیدا خواهد کرد.

سطح کلاژن موجود در این بخش به این صورت کاهش پیدا می کند. عفونت سینوس ها باعث سیاهی و متورم شدن زیر چشمان شما خواهد شد. بلفاروپلاستی برای گودی چشم یک درمان قطعی و بسیار عالی است. پس از برطرف کردن علت های اصلی گود شدن چشم  و رعایت یک رژیم غذایی مناسب لازم است از یک روش درمانی مناسب استفاده شود.

خطرناک بودن عمل بلفاروپلاستی

بیماران دارای فشار خون و بیماری قلبی در راس لیست جراحی پر خطر بلفاروپلاستی قرار دارند. داشتن فشار چشم زیاد سبب انجام یک عمل بسیار خطرناک خواهد شد. باید برای انجام یک عمل موفق هیچ کدام از این بیماری های پایه ای را نداشته باشید.

بلفاروپلاستی برای گودی چشم یک درمان همیشگی نخواهد بود. در صورتی که ایمنی بدن شما مشکلی نداشته باشد، این عمل تا چند سال از بروز این عارضه جلوگیری خواهد کرد. تیروئید چشمی و دیابت هم می تواند تاثیرات بسیار منفی بر روی عمل بلفاروپلاستی برای گودی چشم داشته باشد. باید آزمایشات کامل تشخیص را برای جلوگیری از وجود هر نوع مشکل انجام داد.

هزینه جراحی بلفاروپلاستی برای گودی چشم

بلفاروپلاستی برای گودی چشم باید هزینه بسیار خوب و معقولی داشته باشد. مشخص شدن هزینه دقیق این عمل نیاز به تعیین برخی شاخص های مشخص دارد. این شاخص ها توسط یک متخصص جراحی زیبایی پلک تهران به صورت دقیق تری مشخص می شود. یکی از عواملی که بر روی قیمت گذاری عمل بلفاروپلاستی بسیار تاثیر دارد،  متخصص جراحی زیبایی پلک تهران می باشد.

حتما بخوانید:  افتادگی پلک چیست

این جراح باید از بهترین های حوزه تخصصی عمل بلفاروپلاستی برای گودی چشم باشد. در غیر این صورت عوامل دیگری برای این قیمت گذاری باید در اولویت قرار بگیرد. التهاب و قرمزی و تورم بسیار زیاد می تواند یک عارضه طبیعی باشد. اما چند نوع عارضه دیگر بیشتر به دلیل مورد جراحی قرار گرفتن توسط یک متخصص غیر اصولی است.

میانگین بازه زمانی برای یک درمان تخصصی از دیگر عوامل اثر گذار برای مشخص کردن قیمت عمل بلفاروپلاستی برای گودی چشم می باشد.

3 تا 7 روز بعد از یک جراحی تخصصی، معمولا لازم است نکات بسیار مهمی برای اثر گذاری مورد توجه قرار گیرد. این نکات در ادامه به صورت واضح به شما توضیح داده خواهد شد.

نکات بسیار مهم بلفاروپلاستی

جای خشک و تمیزی باید برای یک عمل حرفه ای انتخاب شود. این مکان نباید رطوبت زیاد و نور مستقیم آفتاب داشته باشد. دکتر خوب برای افتادگی پلک یک توصیه مهم برای پس از عمل به شما خواهد کرد. هیچ گاه نباید از مرطوب کننده ها و روغن های غیر استاندارد پس از جراحی استفاده کنید. این موضوع تقریبا به اندازه استراحت مطلق بلافاصله پس از جراحی اهمیت دارد.

این مراقبت ها شامل موارد مهم تر دیگری مثل انجام ندادن هر گونه تمرین سخت ورزشی نیز خواهد شد. معمولا 5 تا 10 روز پس از عمل باید نسبت به کشیدن بخیه های جذبی اقدام شود. در این بازه زمانی بهتر است به صورت مستقیم آبی بر روی آن زده نشود. خونریزی و تب و درد زیاد می تواند یک عامل بسیار خطرناک برای نشانه پس از عمل بلفاروپلاستی باشد. جراح متخصص بلفاروپلاستی حتما باید این عوارض شما را جدی بگیرد.

حتما بخوانید:  جراحی بلفاروپلاستی در گیلان

ورم و کبودی بعد از بلفاروپلاستی پلک تحتانی رایج تر از پلک بالایی است. بروز این عوارض سبب نگرانی بیش از حد نخواهد شد. با این وجود می توان با مصرف داروهای مناسب پیشنهادی متخصص بلفارو از عوارض جدی تر پیشگیری کرد. بهتر است بازه زمانی 48 ساعته ای را برای نتیجه گیری بهتر از جراحی در نظر بگیرید.

در این بازه زمانی حساسیت بیش از حد نشان نداده و از داروهای تجویزی متخصص بلفاروپلاستی تهران حتما استفاده کنید. دکتر بلفارو می تواند شما را در مورد سایر اقدامات درمانی لازم برای پس از جراحی آماده کند. عینک های آفتابی تیره می تواند شما را در برابر هر نوع آسیب جدی در ناحیه چشم واکسینه کند.

مطالب پیشنهادی

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *