100 - گود شدن چشم بعد از بلفاروپلاستی

گود شدن چشم بعد از بلفاروپلاستی

گود شدن چشم بعد از بلفاروپلاستی : جراحی بلفاروپلاستی برای برطرف کردن هر نوع گودی خاص در ناحیه چشم یک راه حل عالی خواهد بود. هزینه درمان با این روش بستگی به نوع دستگاه های کاربردی و سایر شرایط موثر در عمل جراحی دارد. گود شدن چشم بعد از بلفاروپلاستی یک عارضه رایج است. بعد از این عمل توسط جراح متخصص بلفاروپلاستی اتفاقات بسیار مختلفی برای صورت بیمار ایجاد خواهد شد. کیفیت مواد استفاده شده برای جراحی و کلینیک انتخابی نیز تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت خواهد داشت. متخصص جراحی زیبایی پلک تهران هم می تواند اثر مستقیمی بر روی میزان هزینه این جراحی داشته باشد.

عوامل ایجاد کننده گودی و سیاهی چشم

انواع عواملی که سبب ایجاد هر نوع سیاهی یا گودی در اطراف چشم ها می شود، به شرح زیر خواهد بود.

گود شدن چشم بعد از بلفاروپلاستی می تواند یکی از عوامل ایجاد کننده سیاهی یا گودی اطراف چشم باشد. عمل بلفارو برای اصلاح این مشکل ایجاد می شود. با این وجود تا چند روز بعد از عمل ممکن است عوارضی از این قبیل برای چشمان شما ایجاد شود. سیگار کشیدن و انواع آلرژی های رایج همگی در ایجاد گودی و سیاهی نقش پررنگی دارند. ایجاد التهاب در رگ های خونی زیر چشم توسط حساسیت های مختلف در نهایت سبب ایجاد حلقه های سیاه دور چشم خواهد شد.

 

افزایش سن به صورت مستقیم بر روی این عارضه ها تاثیر خواهد گذاشت. پایین آمدن میزان کلاژن سطح پوست می تواند نتایج بسیار بدی را برای زیبایی ایجاد کند. سیاهی دور چشم ها می تواند یک عارضه هشدار دهنده باشد. برای رهایی از این شرایط لازم است از عوامل ایجاد کننده سیاهی دور چشم دوری کنید. بی خوابی یا مشکلات شدید خواب هم می تواند از دلایل مهم برای بروز هر نوع مشکل حلقه های سیاهی یا گودی چشم باشد. دکتر خوب برای افتادگی پلک با انجام عمل بلفاروپلاستی جدی اقدامات لازم را برای زیبایی بیشتر شما انجام خواهد داد.

حتما بخوانید:  مراکز عمل بلفاروپلاستی در غرب تهران

راه هایی برطرف کردن گودی چشم

برطرف شدن حلقه های سیاه چشم معمولا راهی غیر از بلفاروپلاستی هم می تواند داشته باشد. انجام عمل بلفاروپلاستی توسط متخصص بلفاروپلاستی تهران راهی قابل اطمینان برای رفع این عامل است.  در کنار این عامل جهت جلوگیری یا درمان گود شدن چشم بعد از بلفاروپلاستی می توان از راهکارهای طبیعی زیر استفاده کرد.

 

استفاده از چای کیسه ای برای کاهش میزان تورم این ناحیه یک راهکار بسیار عالی خواهد بود. مواد طبیعی دیگری مثل خیار به جهت دارا بودن خاصیت ضد التهابی از ایجاد این عارضه جلوگیری می کند. خیار به صورت مستقیم می تواند بر روی رفع عارضه گود شدن چشم بعد از بلفاروپلاستی نقش داشته باشد.

روغن ماهی یک منبع غنی از امگا 3 بوده و برای رفع هر نوع عارضه پوستی یک انتخاب بسیار عالی است. جراحی زیبایی پلک تهران گاهی می تواند تنها راه برای نجات از این شرایط باشد. روغن ماهی می تواند آسیب های جدی این ناحیه را تا حد زیادی برطرف کند. سیاهی و گودی چشم با یک منبع غنی تغذیه اصلاح خواهد شد. روغن ماهی در واقع یک کلاژن ساز کاملا طبیعی خواهد بود.

جراح متخصص بلفاروپلاستی ممکن است یک راهکار بسیار خوب برای کاهش این عارضه پیشنهاد کند. کرم های زیر چشم بسیار عالی بهترین دارو برای رفع این مشکلات هستند. با این وجود استفاده از آبلیمو تازه هم می تواند شرایط را بسیار بهتر کند در این صورت عارضه گود شدن چشم بعد از بلفاروپلاستی اتفاق نخواهد افتاد. آبلیمو به خوبی قدرت حذف سلول های مرده بر روی پوست صورت را خواهد داشت. البته ناگفته نماند قرار دادن بیش از حد آبلیمو بر روی پوست می تواند سبب سوزش شدید پوست صورت شود.

حتما بخوانید:  جراحی پلک در مازندران

 

گود شدن چشم بعد از بلفاروپلاستی یک مشکل و عارضه همیشگی نخواهد بود. با این وجود می تواند زیبایی یک فرد را تحت شعاع قرار دهد. روش بلفارو راهی برای پایان دادن به این شرایط خواهد بود. متخصص بلفاروپلاستی تهران برای اصلاح شرایط پوستی افراد اقدام به استفاده از روش های مختلف خواهد نمود. دکتر خوب برای افتادگی پلک معمولا یک سری دارو و توصیه ها برای نتیجه گیری بهتر به فرد بیمار ارائه خواهد کرد. متخصص بلفارو در این زمینه می تواند پیشنهادات زیر را به شما ارائه کند.

روش بلفارو معمولا ساده ترین راه و سریع ترین راه برای خلاصی از سیاهی یا گودی چشم است. متخصص جراحی زیبایی پلک تهران برای ایجاد شرایط پایدار برای شما داروهای ترمیم کننده مناسبی را پیشنهاد می کند.

مطالب پیشنهادی

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *