100 - بهترین داروها برای پف زیر چشم و چین و چروک پلک

بهترین داروها برای پف زیر چشم و چین و چروک پلک

بهترین داروها برای پف زیر چشم و چین و چروک پلک : متخصص جراحی زیبایی پلک تهران همیشه یک کرم مناسب را برای رفع چین و چروک اطراف چشم پیشنهاد می دهد. پف زیر چشم با کمک این نوع کرم اصلاح کننده پوست نیز برطرف می شود. این کرم به سرعت جذب پوست اطراف چشم شده و بر روی بافت اطراف آن تاثیر می گذارد. کرم ضد چروک مای ترکیباتی با ارزش از ویتامین ایی را داراست. این کرم از پیری زودرس جلوگیری خواهد کرد. رفع کبودی و پف زیر چشم از دیگر مزایای این داروها می باشد. موثرترین ترکیبات ویژه استفاده شده در این کرم کمک زیادی به اصلاح چروک های عمیق موجود بر روی پوست خواهد نمود.

 

کرم چشم بایومارین، چروک و لکه های قهوه ای موجود بر روی پوست را به طور کامل برطرف خواهد کرد. ترمیم و بازسازی پوست اطراف چشم شما از دیگر مزایای ویژه این کرم خواهد بود.

متخصص بلفاروپلاستی تهران چند پیشنهاد دیگر را به عنوان کرم ضد چروک پلک پس از این عمل به شما پیشنهاد خواهد داد. سینره یک محصول ایرانی و بسیار مناسب برای رفع تورم و پف پس از عمل بلفاروپلاستی است. سبک بودن این کرم سبب می شود به صورت همیشگی در لیست پیشنهادی جراحان قرار گیرد. گود شدن چشم یک عارضه رایج پس از جراحی بلفاروپلاستی است. به کمک این کرم به راحتی می توان این عارضه را برطرف نمود.

سینره دارای مقادیر بسیار عالی امگا 3 و 6 بوده و بهترین ترمیم کننده قوی پوست در بازار می باشد. پف زیر چشم به عنوان یکی از رایج ترین و قوی ترین عوارض بلفاروپلاستی به راحتی با این کرم رفع خواهد شد. کرم کدلی، بافتی شفاف و یک دست داشته و مقادیر بالایی از ویتامین سی را به پوست شما می رساند. تجربه داشتن یک پوست نرم و لطیف با کرم کدلی می تواند بسیار فوق العاده باشد. طراوت زیادی به پوست اطراف پلک و چشم شما با این کرم خواهد رسید. این ویژگی ها می توانند برای ترمیم دوباره پوست اطراف پلک و چشم پس از بلفاروپلاستی عالی باشد.

حتما بخوانید:  افتادگی پلک چیست

 

کرم ترمیم کننده بعد از بلفاروپلاستی

کرم ترمیم کننده زخم بعد از جراحی بلفاروپلاستی دارای خواص فوق العاده دیگری مثل رفع پف زیر چشم نیز خواهد بود. حلقه های سیاه اطراف چشم به کمک این نوع کرم های ترمیم کننده به خوبی اصلاح خواهند شد. گود شدن زیر چشم یک عارضه بسیار طبیعی پس از عمل بلفاروپلاستی می باشد. مواد طبیعی بسیار ارزشمندی در این کرم های ترمیم کننده موجود است. ویتامین ایی و عصاره های دریایی بسیار با کیفیت و ارزشمندی در این کرم ها وجود دارد. سینکل و ترکیباتی مثل جنیستئین در ساخت این کرم های فوق العاده جذاب، بکار رفته است.

پوست سفت اطراف چشم با کمک این کرم نرم و لطیف شده و در این حالت پیری زودرس برای افراد ایجاد نخواهد شد.

عوامل زیادی باعث چروک و سیاهی پوست اطراف چشم می شود. یکی از مهم ترین این عوامل نداشتن خواب مناسب و تغذیه نادرست است. استرس هم تاثیر بسیار زیادی بر ایجاد این نوع مشکلات پوستی دارد. پف زیر چشم دقیقا به همین دلایل ایجاد خواهد شد. یک نوع پف و چروک دیگر بر اثر عوارض عمل بلفاروپلاستی ایجاد می شود.

جراح متخصص بلفاروپلاستی بعد از تکمیل فرایند جراحی، داروهای مکملی برای رفع عوارض تجویز می کند. یکی از این داروها، کرم پف زیر چشم و ترمیم کننده پوست پس از جراحی خواهد بود. جراح متخصص بلفاروپلاستی به عنوان بهترین مرجع برای معرفی کرم دور چشم مناسب شناخته می شود. شما می توانید در این مورد با متخصص بلفاروپلاستی تهران مشورت کنید.

 

حتما بخوانید:  جراحی پلک با لیزر در تهران

زمان استفاده از کرم ترمیم کننده

بعد از عمل بلفاروپلاستی پلک تحتانی به مدت 10 روز باید از کرم ترمیم کننده استفاده شود. این کرم سبب مرطوب شدن ناحیه پوست اطراف چشم شده و از بروز هرگونه خطر جدی جلوگیری خواهد نمود. ویتامین ایی موجود در این کرم سبب ترمیم سریع بافت پوست اطراف چشم خواهد شد. زخم های ناشی از جراحی به کمک این کرم ترمیم کننده به سرعت اصلاح خواهد شد.

پس از بلفاروپلاستی پلک تحتانی در پوست اطراف چشم زخم های شدیدتری ایجاد می شود. در این حالت باید از کرم ترمیم کننده به عنوان یک منبع تقویت کننده برای رفع این زخم های شدید استفاده کرد. عمل بلفاروپلاستی پلک بالایی ممکن است به دلیل حساسیت کمتر به دوره درمان کوتاه تری نیاز داشته باشد. متخصص جراحی زیبایی پلک تهران در این مورد صاحب نظر اصلی خواهد بود.

اقدامات قبل از جراحی پلک که باید بدانید

لازمه رسیدن به نتیجه مطلوب جراحی پلک، رعایت نکاتی برای قبل و بعد از جراحی پلک می باشد. عمل جراحی پلک علاقمندان بسیاری را به خود جذب کرده است. در نتیجه با رعایت نکاتی مربوط به قبل و بعد از انجام جراحی پلک عملی فوق العاده را تجربه نمایید. بسیاری از افراد بر این باور هستند که با انتخاب یک کلینیک حرفه ای و کاربلد می توانند نتیجه ای مطلوب را از عمل جراحی پلک خود دریافت کنند. در حالی که اینگونه نیست و باید با رعایت نکاتی در خصوص بهبود نتیجه عمل کوشید.

Read More »
مطالب پیشنهادی

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *