100 - اقدامات قبل از جراحی پلک که باید بدانید

اقدامات قبل از جراحی پلک که باید بدانید

آیا عمل پلک یا بلفاروپلاستی برگشت پذیر خواهد بود؟

در این مقاله می خواهیم در خصوص اقدامات قبل از جراحی پلک اطلاعاتی را به صورت مختصر در اختیارتان بگذاریم. با ما همراه باشید.

لازمه رسیدن به نتیجه مطلوب جراحی پلک، رعایت نکاتی برای قبل و بعد از جراحی پلک می باشد. عمل جراحی پلک علاقمندان بسیاری را به خود جذب کرده است. در نتیجه با رعایت نکاتی مربوط به قبل و بعد از انجام جراحی پلک عملی فوق العاده را تجربه نمایید. بسیاری از افراد بر این باور هستند که با انتخاب یک کلینیک حرفه ای و کاربلد می توانند نتیجه ای مطلوب را از عمل جراحی پلک خود دریافت کنند. در حالی که اینگونه نیست و باید با رعایت نکاتی در خصوص بهبود نتیجه عمل کوشید.

اقدامات قبل از جراحی پلک

Picture1 - اقدامات قبل از جراحی پلک که باید بدانید

توضیحاتی در خصوص عمل جراحی پلک

در ابتدا اجازه دهید اطلاعاتی در خصوص انجام این عمل را در اختیارتان بگذاریم. عمل بلفاروپلاستی عملی است که به منظور زیبایی بخشیدن به چهره انجام می شود. در صورتی که دچار افتادگی پلک و پف پلک هستید می توانید این کار را انجام دهید. این عمل هم جنبه درمانی دارد و هم جنبه زیبایی. برخی از افراد به صورت ارثی دچار افتادگی پلک هستند. و بینایی در آن ها با اختلالاتی همراه است. انجام این عمل راه حل بسیار مناسبی برای درمان این اختلال می باشد.

انجام این عمل حتی در سنین پایین هم طبق تجویز پزشک قابل انجام می باشد. قبل و بعد از انجام این عمل باید مواردی را رعایت فرمایید. که در ادامه این مقاله به این موارد اشاره می کنیم.

حتما بخوانید:  درمان افتادگی پلک با لیزر و ویژگی های آن

اقدامات قبل از جراحی پلک

Picture2 - اقدامات قبل از جراحی پلک که باید بدانید

اقدامات قبل از جراحی پلک که باید انجام شود

آماده شدن قبل از انجام عمل جراحی پلک یکی از قدم های مهم در خصوص انجام این عمل می باشد. با رعایت توصیه هایی که در این مقاله می کنیم می توانید تا اندازه زیادی خطرات و عوارض این عمل را کاهش دهید و دوران نقاهت خود را به آرامی سپری نمایید. قبلا از اقدام به عمل جراحی پلک حتما با پزشک خود در این زمینه مشورت کنید. توصیه ما به شما تهیه لیستی می باشد که درون آن تمامی سوالاتی که ممکن است برایتان در طول عمل و یا بعد از عمل چشم پیش بیاید را مطرح کنید.

 سوالاتی نظیر زمان دوران نقاهت، دوره درمان و غیره. چرا که در طول عمل و بعد از عمل به خاطر استرس هایی به شما وارد می شود ممکن است این سوالات را از یاد ببرید. پس نوشتن این سوالات می تواند به شما کمک کند. این عمل به صورت سرپایی انجام می شود . نیاز به مراجعه به اتاق های عمل خوفناک نیست. اما در این عمل باید مراقب چشمان خود باشید و بعد از عمل از انجام کار هایی نظیر گذاشتن لنز و یا تماشای تلویزیون طی زمان های طولانی خودداری نمایید تا دوران نقاهت آرامی را به پایان برسانید.

و اما اقدامات قبل از جراحی پلک به شرح ذیل می باشد:

یکی از اقداماتی که می تواند قبل از انجام عمل جراحی پلک بسیار مهم باشد. حفظ روحیه در فرد می باشد. شاید برایتان جالب باشد اما این مورد یعنی حفظ روحیه فرد قبل از عمل می تواند تا حدود زیادی در روحیه فرد بعد از عمل تاثیر گذار باشد. و حتی در نتیجه عمل بسیار تاثیرگذار می باشد. شاید بتوان گفت از مهم ترین تاثیراتی که استرس بر روی فرد می گذارد ضعیف کردن سیستم ایمنی فرد می باشد. در نتیجه قبل از اقدام به عمل جراحی پلک حتما با پزشک خود در این خصوص مشورت نمایید. به این وسیله مقدار قابل توجهی از استرس شما کاهش پیدا می کند.

حتما بخوانید:  درمان افتادگی پلک بعد از بوتاکس

یک هفته قبل از انجام عمل جراحی پلک از خوردن داروهایی که باعث رقیق شدن خون در شما می شود اجتناب نمایید. داروهایی نظیر آسپرین و غیره.

اگر از داروی خاصی استفاده می کنید حتما قبل از عمل با پزشک خود مشورت نمایید.

قبل از مراجعه به اتاق عمل حتما از تمیز بودن سطح پوست خود اطمینان حاصل کنید.

اگر پوست خشکی دارید یک هفته قبل از انجام عمل جراحی پلک از کرم های مرطوب کننده برای مرطوب کردن پوست خود استفاده نمایید. این کار برای بعد از عمل به شما کمک می کند تا جای بخیه به سرعت بهبود یابد.

سعی کنید برای انجام عمل جراحی پلک به تنهایی به کلینیک مربوطه مراجعه نکنید حتما همراه داشته باشید. تا بعد از عمل شما را همراهی نماید. چرا که بعد از انجام جراحی پلک، پلک های شما پانسمان می شود و امکان دید ندارید.

قبل از عمل لباس هایی راحت کنار بگذارید. لباس هایی که به وسیله دکمه باز و بسته شوند تا نیاز به پوشیدن لباس از گردن نداشته باشید. چرا که بعد از انجام عمل هر گونه فشاری بر روی چشم ها خطرناک است و باید از انجام آن خودداری نمایید.

یک هفته قبل از انجام عمل جراحی پلک از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز نمایید.

سعی کنید قبل از انجام عمل از مسکن هایی که توسط شخص دکتر تجویز شده است مصرف نمایید تا بعد از عمل درد کمتری را تحمل کنید.

 شب قبل از انجام این عمل از خوردن و آشامیدن پرهیز کنید. چرا که انجام این عمل با معده پر می تواند باعث درد بعد از عمل شود.

حتما بخوانید:  متخصص جراحی بلفاروپلاستی در آذربایجان شرقی

اگر از لنز های زیبایی و طبی استفاده می کنید قبل از عمل از گذاشتن آن ها پرهیز نمایید. یا با مشورت پزشک از لنز استفاده نمایید. چرا که لنز باعث خشکی چشم ها می شود.

حتما یک هفته قبل از انجام عمل جراحی پلک با پزشک خود در خصوص مکمل هایی که مصرف می نمایید مشورت کنید.

توصیه می کنیم قبل از انجام عمل دوش آب گرم بگیرید تا عملی آرام و به دور از استرس داشته باشید.

خواب و استراحت کافی قبل از عمل را فراموش نکنید.

متخصص جراحی بلفاروپلاستی در اصفهان

Picture3 - اقدامات قبل از جراحی پلک که باید بدانید

سخن پایانی

چشمان شما تاثیر زیادی بر زیبایی چهره شما دارد. این عضو یک عضو حیاتی و کاربردی است. در نتیجه برای انجام عمل جراحی پلک حتما با یک پزشک خبره و کاربلد مشاوره داشته باشد وعواملی را که قبل و بعد از عمل باید انجام دهید را یادداشت کنید. چرا که عواملی را که در بالا ذکر کردیم در نتیجه عمل تاثیر بسزایی دارد.

اقدامات قبل از جراحی پلک

مطالب پیشنهادی

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *