100 - دستگاه پلکسر و درمان زیبایی با آن

دستگاه پلکسر و درمان زیبایی با آن

 

معرفی دستگاه پلکسر

پلکسر دستگاهی برای پاکسازی کلی پوست صورت است. افزایش فرایند آب رسانی به پوست وظیفه اصلی این دستگاه کاربردی خواهد بود. ایجاد یک پوست بسیار شاداب و زیبا بدون هر لکه و زخم از مهم ترین ویژگی های این ابزار کلینیکی است. مشکلات پوستی زیادی امروزه برای اقشار مختلف مردم ایجاد شده است. لازم است برای برطرف کردن این مشکلات به دنبال راهکارهایی امروزی بگردیم.

یکی از این راه ها بهبود چین و چروک موجود بر روی پوست افراد میانسال است؛ البته ایده بهتر پیشگیری از ابتلا به این مشکلات است. با این حال این ایده همیشه اجرایی نخواهد بود. بنابراین جراح متخصص بلفاروپلاستی برای اصلاح مشکلات پوستی از دستگاه پلکسر استفاده خواهد کرد.

مزایای روش زیبایی پلکسر

یکی از مزایای ایده آل دستگاه پلکسر ماندگاری بسیار بالای اثر آن خواهد بود. ماندگاری اثر درمانی این دستگاه در حد 1 تا 2 سال متوالی خواهد بود. برای ماندگاری بیشتر باید درمان شما به صورت کامل انجام گیرد. در این صورت بهترین نتیجه را از عملکرد متخصص بلفارو کسب خواهید نمود. البته عوامل بسیار زیادی بر روی نتیجه این عمل اثر گذار هستند. مهم ترین این عوامل شامل سن و تغذیه افراد به همراه ژنتیک می باشد. تابش مستقیم نور خورشید نیز اثر گذاری مستقیمی بر روی نتیجه عمل زیبایی خواهد داشت.

روش درمانی پلکسر برای تمامی اقشار ضعیف جامعه بسیار مناسب خواهد بود. با این وجود لازم است زنان باردار و افراد دارای مشکلات خاص مثل دیابت در انجام این سبک از بلفارو احتیاط پیشه کنند.

پلکسر

 

حتما بخوانید:  نحوه خوابیدن بعد از عمل بلفاروپلاستی چگونه است؟

با کمک این روش درمانی مخصوص زیبایی بدون هیچ گونه اثر زخم و مشکلات دیگر می توان چین و چروک را برطرف کرد.

از دیگر مزایای اصلی جراحی پلکسر رفع مشکل افتادگی پلک بالا و پایین با کمک متخصص بلفاروپلاستی تهران خواهد بود. تیرگی اطراف پلک ها و خطوط پنجه کلاغی اطراف این ناحیه به راحتی برطرف می شود. این موضوع از مهم ترین مزایای کلی ذکر شده برای این دستگاه کلینیکی خواهد بود.

پوست ناحیه صورت شما با سفتی و استحکام بسیار عالی همراه خواهد شد. هزینه مقرون به صرفه این نوع جراحی می تواند یکی دیگر از مزایای گسترده این روش درمانی دکتر خوب برای افتادگی پلک باشد.

این جراحی می تواند یک روش پیشنهادی فوق العاده جراح متخصص بلفاروپلاستی برای درمان تمامی مشکلات پوستی باشد. دوره نقاهت کوتاه و زمان بهبودی راحت بدون هر نوع مشکل و بسیار کوتاه می تواند از مزایای ویژه این جراحی باشد. معمولا به این جنبه از مزایای این جراحی بلفاروپلاستی، کمتر اشاره شده است.

نکات مخصوص پس از جراحی پلکسر

بعد از جراحی پلکسر باید حتما یک سری مراحل مهم را مورد توجه قرار دهید.

با توجه به توصیه متخصص جراحی زیبایی پلک تهران، ناحیه درمان شده تا 48 ساعت پس از جراحی نباید مورد شستشو قرار داده شود.

تا چند هفته پس از درمان کامل و جراحی نباید از هیچ گونه کرم غیر متعارف استفاده شود. فقط داروهای تجویزی پزشک در این بازه زمانی اجازه استعمال دارند.

محل جراحی شده توسط متخصص بلفاروپلاستی تهران نباید تحت خارش قرار گیرد. مالیدن این ناحیه نیز می تواند مشکلات زیادی را بعد از جراحی ایجاد کند.

حتما بخوانید:  درمان افتادگی پلک عصبی توسط دکتر متخصص چگونه است؟

قرص های استروئیدی پس از درمان کامل جهت تکمیل دوره ممکن است تجویز شوند. در این صورت لازم است این قرص ها به صورت کامل استفاده شوند.

 

 

عوارض درمان با دستگاه پلکسر

متخصص بلفارو ممکن است برخی عوارض مهم این عمل را به شما گوشزد کند. دکتر خوب برای افتادگی پلک پس از انجام این عمل و سوزاندن پوست مربوطه ممکن است اثراتی را بر روی پوست شما بر جای بگذارد. این جای زخم دائمی نبوده و قابل مقایسه با عوارض و زخم های عمل بلفارو نخواهد بود.

سوختگی های کوچکی به صورت طبیعی بر روی پوست ایجاد می شوند. در این صورت باید به دنبال راهکارهایی برای اصلاح این عوارض باشید. معمولا با استعمال داروهای پیشنهادی متخصص این مشکل را به طور کامل حل خواهد کرد.

متخصص جراحی زیبایی پلک تهران به صورت کلی جراحی بلفاروپلاستی مربوطه را به چند صورت متفاوت زیر انجام می دهد. هر کدام یک از روش های ذکر شده برای درمان بخش مشخصی از بدن بکار می روند.

پلکسر پلک و خطوط پنجه کلاغی و جراحی برای از بین بردن اثر خالکوبی از مهم ترین اشکال این عمل هستند.

اطراف بینی و گردن و لب تحت این نوع جراحی کلی قرار خواهند گرفت. استرچ مارک و غبغب از دیگر مدل های رایج برای این عمل بلفاروپلاستی خواهند بود.

معمولا برای درمان افتادگی پلک و آفتاب سوختگی از این روش های جراحی استفاده می شود.

مطالب پیشنهادی

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *